בשנת 2010 אתרי הקניות הקבוצתיות בסין התפתחו בקצב חד. המודל העסקי של אתרים אלו הראה עד כה תשואה גבוה במיוחד.

אתרי רכישות קבוצתיות בסיןהחלוץ בתחום היה האתר Meituan.com, ולאחריו גדל מספר אתרי הרכישות הקבוצתיות במהרה וביולי 2010 הגיע לכ-900 אתרים. מרביתם של אתרי הרכישה הקבוצתית ברשת הסינית הם אתרים קטנים עד בינוניים, אך שלושה מתוך ארבעת הפורטלים הגדולים בסין כבר השיקו שירותים דומים ובעתיד הקרוב צפוי כי נראה גידול משמעותי בתחום זה.

מומחים מזהירים כי מאחר ומדובר בערוץ צריכה חדש, מנגנוני הרגולציה בסין עדיין לא פועלים על אתרים אלו ועל צרכנים יש להישמר.