כבר שנים רבות שבאידו מובילה את שוק החיפוש ברשת הסינית, אך בזמן הקרוב היא עתידה לעמוד מול אתגרים גדולים שיציבו לה מתחרים חזקים בשוק, ביניהם Soho, Bing, ו-Goso.

הממשלה הסינית גם היא תצטרף לתחרות, עם השקתם של שני מנועי חיפוש, הראשון של People’s Daily (העיתון המקוון הפופולארי של ממשלת סין), והשני של רשות הידיעות Xinhua בשיתוף עם ענקית הסלולר, צ’יינה מובייל.

Goso ומנוע החיפוש של Xinhua ינסו להציג יתרון על באידו בכל הנוגע לשירותי תוכן, בעוד ש-Bing (מנוע החיפוש של חברת מיקרוסופט) מתיימר להציג יכולת טכנולוגיות ופיננסיות מהמתקדמות בתחום. שלושת מנועי חיפוש אלו צפויים להוות איום על ההגמוניה של באידו במהלך 2011.