חברת ה-B2C המקוונת 360buy.com, גייסה הון של 500 מיליון דולר משישה פרטנרים אסטרטגיים בהם גם חברת וולמארט, על מנת לעמוד בביקושים בשוק הסיני המקוון, ומתכוונת לבנות מרכזים לוגיסטיים ברחבי המדינה.

החברה האמריקאית מעוניינת לפנות לכיסו של מעמד הביניים המתרחב בסין, ומוקדם יותר השנה השיקה אתר מסחר אלקטרוני עבור רשת ה”עשה זאת בעצמך” אשר נמצאית בבעלותה Sam’s Club. חברת buy360 מחזיקה ב-14.1 אחוזים משווי שוק ה-B2C בסין, בזמן שחטיבת המסחר האלקטרוני של הענקית Taobao.com, מחזיקה ב-3.7 אחוז בלבד.

מקור הידיעה: Reuters