בשנה האחרונה המשכנו בפיתוח האתר האינטרנט שלנו ליצירת מרכז מידע, המוביל בשפה העברית, העוסק ברשת הסינית. הרשת הסינית, שעברה את מספר הגולשים באירופה והגיעה ליותר מחצי מיליארד משתמשים, מהווה כיום מוקד עניין הולך וגדל בקרב גולשים וחברות המייצאות לסין.

ראשונה הייתה הסקירה בנושא שוק המכירות המקוון הכוללת ניתוח המודלים העסקיים ופרופיל הצרכן המקוון בסין ושרטוט מגמות עתידיות.

לקצב התפתחותה של הניו-מדיה בעולם השפעה חסרת תקדים על חיינו. גם בשנת 2011 תעשיית הניו-מדיה הסינית התפתחה בקצב מסחרר, אך כל שינוי חדש הגיע בנוסף עם חוסר ודאות ואתגרים. פרסום סקירת הענף כללה את ההתפתחויות האחרונות בתחום ובחנה מה צופן העתיד הקרוב בשוק הניו-מדיה הסיני.

מותגים פופולאריים יוקרתיים מכל העולם השקיעו את מאמצי שיווק ותקציבי עתק במדיה החברתית הסינית. מגמה זו צמחה אודות גידול השימוש ברשת האינטרנט בסין באופן כללי, אך גם בשל התבגרותם של משתמשי רשת האינטרנט בסין שהפכו לצרכני מידע אמיתיים. את המגמות בתחום סיקר המאמר סין החברתית – פרופיל מקוון 2011, וכן הסקירה בנושא אתרי שיתוף הוידיאו המובילים ברשת הסינית.

נוסף על הסקירות המעניינות, הפצנו בשנה החולפת שבעה ניוזלטרים שכוללים מידע וחדשות מתחום הרשת הסינית.