קידום אתרים בסינית

[wd_hustle id="שיתוף" type="social_sharing"]

קידום אתרים בסינית: בעקבות התפתחותם של מנועי החיפוש בעשור האחרון נוצר הצורך בחברות לקידום אתרים אשר יודעות כיצד לפנות נכון אל האלגוריתם שעומד מאחורי מנוע החיפוש. האלגוריתם מדרגים את האתרים השונים ברשת, קובעים את הרלוונטיות שלהם עבור הביטוי שרשם המשתמש וקובע כיצד להציג את תוצאות החיפוש.

קידום אתרים בסינית מבוסס על אותם רעיונות כמו קידום אתרים בכל שפה אחרת, אך מכיוון שבסין הגישה למנוע החיפוש של גוגל חסומה נוצרו מנועי חיפוש אחרים כשהמרכזי שבהם הוא Baidu. מנוע חיפוש זה פועל על אלגוריתמים שונים מאלה של גוגל ויש צורך בהיכרות מעמיקה עמם על מנת לבצע קידום אתרים מוצלח בסינית, כזה שיאפשר לאתר החברה להופיע בתוצאות הראשונות והודות כך לקבל יותר פניות.

חברת קידום אתרים בסינית

על מנת להעלות את סיכויי ההצלחה של העסק בשוק החדש יש לפנות אל שירותיה של חברת קידום אתרים המתמחה בקידום בסין. מלאכת הקידום כוללת מספר פעולות הכנה טרם הקידום על מנת להפכו ליעיל :

  • בניית אתר האלגוריתם של מנוע החיפוש קובע את דירוג האתר בהתאם לאופן בו הוא בנוי, זמן התגובה, התאמה לנייד והקוד שעומד מאחוריו. על מנת לבצע התאמה טובה של האתר עבור מנוע החיפוש המקומי יש לבנות אותו מחדש בהתאם לפרמטרים של Baidu.
  • תרגום תכנים – יש להפוך את תכני האתר לקריאים עבור מנוע החיפוש לכן יש לתרגמם לסינית ולערוך את הטקסט בהתאם לפרמטרים של מנוע החיפוש.
  • קופירייטינג – כל קופירייטינג נכתב בהתאם לקהל היעד אליו הוא מכוון לכן המסר השיווקי, אופן בניית המשפטים והשימוש בדימויים צריך לעבור התאמה מחדש עבור הקהל הסיני.

לימפיד – פרויקטי תרגום, תוכנה ומדיה בסין

חברת לימפיד הוקמה במטרה להעניק פתרון מקיף לכל חברה המעוניינת להשתלב במדיה הדיגיטלית בסין. החברה מנוהלת על ידי צוות מקצועי מוביל הדובר מנדרינית ובעל ניסיון רב בהטמעת חברות ועסקים בסין. הצוות דובר סינית כשפת אם ולכן מבינים לעומק את מאפייני השפה ואת הצורה הנכונה בה יש לבצע תרגום מאמרים וקופירייטינג.

בנוסף לרשותנו מומחים מתחום התוכנה והרשתות אשר מאפשרים פיתוח אפליקציות, תוכנות וקמפיינים אשר מותאמים במיוחד לשוק הסיני ויסייעו רבות להצלחת העסק.

מתעניינים בתרגום לשפות אחרות? לחצו כאן.