בעקבות הצלחת הקמפיין לבחירת לוגו רשמי לביקורו של הנשיא אובמה בישראל, יצאה הקונסוליה הישראלית בשנגחאי ביוזמה דומה לקראת ביקורו הרשמי של ראש הממשלה נתניהו השבוע. הלוגו הרשמי נבחר מבין כמה אפשרויות על ידי ציבור הגולשים בסין, באמצעות מתן “לייק” ברשתות החברתיות בסין וברשת החברתית ‘וויבו’ שהיא המקבילה הסינית של טוויטר.

הלוגואים עוצבו בידי מעצבים גראפיים סינים ומשלבים בתוכם אלמנטים תרבותיים סינים וישראלים המסמלים את הידוק היחסים ושיתוף הפעולה בין שתי המדינות. הלוגו שנבחר עוצב על ידי חואנג צ’י, המעצב הגראפי של ‘לימפיד’. לצפיה בלוגו הרשמי הנבחר ובהצעות נוספות לחצו כאן.