מקדמים את פני התייר הסיני: אתרים בסינית – כך עושים זאת נכון בחמש פעולות

בגיליון מאי האחרון של ‘לימפיד ניוזלטר’ עסקנו בהתעוררות ענף התיירות בישראל לקראת הגעתם של תיירים סינים רבים ובתשתית הבעייתית של המידע וההסברה הקיימת בארץ לתייר הסיני – ובפתרונות להנגשה של המידע בסינית.

בחצי שנה האחרונה גבר קצב הגעתם של התיירים הסינים ויחד איתו עולה המודעות של התאמת אתרי האינטרנט בארץ לקהל הסיני. השבוע סיימנו את הקמתם של שני אתרים אינטרנט המיועדים לקהל הלקוחות בסין וכעת הם באויר.

התאמתם לקהל הגולשים הסינים כללה:

▪ תרגום איכותי לסינית המשלב כתיבה באופן שיענין גם את המבקרים באתר וגם את מנועי החיפוש הסינים – לקידום האתר ברשת האינטרנט הסינית.
▪ אתר ריספונסיבי המותאם לגלישה באמצעות המובייל: סין היא אחת מהמדינות המובילות באחוז המשתמשים באינטרנט סלולרי, ללא אתר מותאם אחוז נטישת הגולשים יהיה גבוה.
▪ לוקליזציה ויזואלית של האתר לקהל הגולשים הסיני: שימוש בתמונות של תיירים המבקרים בארץ, לקוחות סינים המרוצים מהשירות מספרים באתר על הביקור המוצלח בארץ.
▪ שימוש ברכיבים טכניים באתר שאינם חסומים בסין: פונטים מותאמים, המנעות משימוש ברשתות חברתיות חסומות כגון: פייסבוק, יוטיוב ועוד.
▪ פתרון אחסון מותאם לקהל הגולשים בסין על מנת לספק חווית גלישה חלקה באתר

לימפיד מספקת שירותי תרגום סינית של אתרי תיירות הפונים לשוק הסיני המתפתח. אנו מתמחים בהקמת אתרים וקידום אתרים בסין במנועי חיפוש וברשתות חברתיות.