אמרתם כבר XieXie 谢谢 ללקוחות שלכם?

[wd_hustle id="שיתוף" type="social_sharing"]

השתתפתם בתערוכה מובילה בתחומה בסין, השקעתם אלפי דולרים על עיצוב הביתן, עלות הנסיעה והכנת חומרי שיווק – ואפילו הסתייעתם ב’מדריך למציגים בתערוכות בסין’.

התערוכה הוגדרה כהצלחה ופגישות עסקיות עשויות להניב עסקים עם לקוחות פוטנציאלים בסין, נאספו מאות כרטיסי ביקור של אנשי קשר רלוונטים ולקוחות פוטנציאלים – וכאן נשאלת שאלה: האם שלחתם להם מכתב תודה בסינית?

מכתב תודה בסינית: דרך פשוטה להדק קשרים עסקיים ולהתבלט מעל אחרים בתערוכה

עם סיום התערוכה מאוד מומלץ לרכז באופן מסודר את כל המידע שאספתם על הלקוחות הפוטנציאליים הכולל כרטיסי ביקור, טפסי מבקרים וחומרי הסברה שקיבלתם ואספתם במהלך התערוכה – ולבצע מעקב אחר הלקוחות הפוטנציאלים תוך 48 שעות באמצעות מכתב תודה בסינית שניתן לשלוח בקלות במייל או בוויצ’אט. זכרו – המבקרים נחשפו להמון מידע בתערוכה, בדלו את עצמכם בכדי לא להיבלע ולהישכח.

לחצו כאן להורדה של פורמט מכתב תודה בסינית בחינם! תוכלו להזין את הפרטים בעצמכם בקלות ללא צורך בתרגום.

משתתפים בתערוכות בסין? ללימפיד יש מגוון של שירותים עבורכם שיסייעו לכם למקסם הצלחה:

תרגום סינית איכותי של ברושורים, חומרי שיווק, מצגות, כרטיסי ביקור, עריכה גרפית בסינית לקטלוגים וכרטיסי ביקור, שירותי מרקטינג והקמת דפי נחיתה מיוחדים לקראת התערוכה. נשמח לייעץ בחינם! צרו קשר בטלפון או במייל.

מאמרים מומלצים למשתתפים בתערוכות בסין:

מדריך למציגים בתערוכות בסין

מציגים בתערוכה בסין? כך תוכלו למקסם הצלחה בהשקעה כספית לא גדולה

ארבעה שירותים שיוכלו לשפר את הצלחתכם בסין, להגביר את החשיפה שלכם ברשת האינטרנט הסינית ולפשט עניין לוגיסטי לקראת תערוכה בסין

כרטיס ביקור בסינית: עשה ואל תעשה – עסקים בסין

לימפיד מספקת כבר 10 שנים שירותי תרגום, מדיה ואינטרנט בסין עבור חברות הנכנסות לשוק הסיני או הפעילות בו. אנו עובדים עם משרדי ממשלה, המכון הישראלי ליצוא, שגרירות ישראל ונציגויות משרד הכלכלה של ישראל בסין, חברות מובילות במשק, ומאות חברות ומיזמי סטרט-אפ בתחומי טכנולוגיה שונים: תקשורת, חקלאות, תוכנה, תקשורת, אינטרנט ומובייל, יהלומים, תיירות, מים, מוצרי מזון ומשקאות, חברות בתחום המדיקל, טכנולוגיית רכב וניו מדיה. 

לקבלת הצעת מחיר מהירה או שירותי יעוץ צרו קשר עם איתנו בטלפון או במייל.