עסקים בסין שנגחאי: יש לכם זמן בין פגישות עסקים בשנגחאי? אטרקציות שהן חובה לבקר

[wd_hustle id="שיתוף" type="social_sharing"]

עסקים בסין: שנגחאי היא אחת הערים המאוכלסות ביותר בעולם, 24 מיליון תושבים מתגוררים במטרופולין הענק הזה –  שנגחאי היא ללא ספק יעד אורבני מרתק ביותר, מאוד שונה מהבירה בייג’ינג ממש כפי שתל אביב שונה מירושלים.

שנגחאי, היא פסגת המודרניות והמערביות בסין ועדיין תוכלו למצוא בה שכונות עם בניה בסגנונות סיניים מסורתיים, סגנונות יחודיים לשנגחאי, וסגנונות אירופאים עם שלל מסעדות מפוארות וברים שווים, גורדי שחקים מהגבוהים בעולם ומוזיאונים מרשימים. במידה ויש לכם זמן קצר בין פגישה עסקית לטיסה חזרה לארץ, אלה הן חלק מהאטרקציות השוות בעיר שכדאי לבקר בהן:

טיילת הבונד (The Bund)

טיילת הבונד (The Bund) ממוקת על גדות נהר החואנגפו  שמפריד בין שני חלקי העיר והיא אחד המקומות היפים עם שילוב ארכיטקטוני ישן וחדש. בעבר נחשב האזור הזה לעשיר והיוקרתי בשנגחאי עם מבנים בסגנון אירופאי וכיום צופים בניינים אלה אל קו הרקיע של העיר בפודונג שנמצאת מעברו השני של הנהר. גורדי השחקים של העיר הגבוהים הם סמל לפיתוח המואץ שסין חווה מאז שנות ה-80 ופיתוחו האדיר של איזור זה בעשרים השנים האחרונות בלבד.

רצועת הבניינים המרשימה מתקופת השלטון הבריטי ממוקמת על צד אחד של נהר החואנגפו החוצה את העיר ומעברה השני העיר החדשה. תוכלו לעבור את הנהר במעבורת לצידה השני של העיר וגם בלילה הטיילת אטרקטיבית ויפה. משך זמן הליכה לאורכה – כשעה.

העיר העתיקה וגני יו (Yuyuan)

הרובע ההיסטורי המחודש של העיר מהווה השריד האחרון שנותר מהעיר המקורית שהיתה מוקפת חומה. גני יו נמצאים במרכזו של הרובע המשחוזר שבנייתו החלה במאה ה-16 לספירה. הרובע בימים אלה הינו בליל של  חנויות מזכרות לתיירים, בתי תה מסורתיים, חנויות אלקטרוניקה ומסעדות המוכרות אוכל מהמטבח הייחודי של העיר, לרבות כיסונים מאודים.

פודונג וגורדי השחקים שלה

הרובע העסקי החדש של שנגחאי – פודונג נבנה בעשרים השנים האחרונות (בלבד) על גדות נהר החואנגפו. כשתטיילו על טיילת הבונד ותסתכלו על קו הרקיע הגבוה, לא תוכלו שלא להתפעל מהארכיטקטורה המודרנית המרשימה של גורדי השחקים החדשים. יותר מכך, תוכלו להתרשם מתצפית על כל העיר מהכיוון הנגדי ממרומי  אחד מהמצפים מארבעת גורדי השחקים המפורסמים של שנגחאי:

מגדל הפנינה (TV Pearl Tower)  – מציע תצפית 360 מעלות עם רצפת זכוכית שצופה על העיר בגובה של כמעט 260 מטרים . המצפור מבניין הסחר העולמי (SWFC) שהחזיק עד לא מזמן בשיא גינס למצפור הגבוה בעולם, – —ממוקם בגובה של 492 מטרים. מגדל ג’ין מאו (Jin Mao) אמנם הנמוך יותר מביניהם, אבל התצפית עדיין מאוד מרשימה מהבר שנמצא בקומה ה-87. והאחרון והגבוה ביותר הוא מגדל שנגחאי המתנשא לגובה של 632 מטרים שבנייתו הושלמה לא מזמן.

על אף שחלק ניכר מהמקומיים דובר אנגלית, ייתכן ותתקלו בקשיי שפה במהלך הביקור שלכם בעיר שנגחאי. אפשרות שעשוייה להקל את הביקור יכולה להיות באמצעות שימוש של  שירותי תרגום לסינית על ידי מתורגמנים מקומיים דוברי סינית ואנגלית, שישמחו גם להראות לכם את יופיה של העיר ואף לספק לכם חווית טיול שונה ואותנטית.