תרגום חוזה ליפנית ותרגום מסמכים משפטיים ליפנית ומיפנית

[wd_hustle id="שיתוף" type="social_sharing"]

תרגום חוזה ליפנית: לימפיד מספקת שירותי תרגום מקצועיים ליפנית ומיפנית, ומתמחה בשירותי תרגום של מסמכים משפטיים מגוונים מאנגלית ליפנית, מיפנית לאנגלית וכמו כן תרגום מסמכים מיפנית לעברית ומעברית ליפנית (באמצעות תרגום כפול). צוות המתורגמנים המקצועי ממוקם בטוקיו, יפן ומתמחה בתרגום משפטי מקצועי בתחומים רבים, כל צוות המתורגמנים מורכב ממומחים בעלי רקע בתחום המשפט, ובעלי ניסיון בתרגומים שלוש שנים ומעלה.

תרגום מסמכים משפטיים ליפנית, במיוחד תרגום מעברית ליפנית, דורש עבודה עם מתורגמנים מוסמכים דובר יפנית כשפת אם הבקיאים בתחום בו עוסק תוכנו של המסמך. יחד עם שותפינו ביפן הקמנו צוות של מומחים ומתרגמים בעלי ידע במגוון רחב של תרגום מסמכים ליפנית: תרגום משפטי ליפנית, תרגום עסקי ליפנית, ושירותי תרגום רפואי ליפנית ומיפנית – עבור חברות מדיקל ולקוחות פרטיים.

בשונה משפות אחרות, היפנית הינה שפה מאוד ייחודית –מבחינת הכתב, הדקדוק, מבני המשפט ואוצר המילים שלה. בלימפיד, כל עבודת תרגום מתבצעת על ידי מתורגמנים ליפנית בעלי ניסיון של לפחות שלוש שנים. ובנוסף על כך, כל תרגום מתבצע על ידי 2 מתורגמנים מקצועיים: תרגום ליפנית על ידי מתורגמן מקצועי, והגהה ליפנית על ידי מתורגמן בכיר בתחומו – על מנת להבטיח איכות תרגום מעולה ללא פשרות.

תרגום חוזה ליפנית

אילו שירותים אנו מספקים עבור לקוחותינו?

שיתוף הפעולה עם צוות המתורגמנים בטוקיו, מאפשר לנו לספק מגוון של שירותי תרגום מסמכים ליפנית הכולל גם תרגום מסמכים רפואיים ליפנית, תרגום משפטי של מסמכים ליפנית או מיפנית, תרגום מסמכים עבור מכרזים ומסמכים שונים להקמת חברות או לפעילויות עסקיות ביפן, תרגום ליפנית של חוזים והסכמים ועוד.

תרגום חוזה לקוריאנית: שירות מקצועי, מהיר ואמין! עם ניסיון של למעלה מ- 10 שנים בתחום. צרו קשר לקבלת הצעת מחיר מהירה.

תגיות: תרגום חוזה מיפנית, תרגום ליפנית של חוזה משפטי, תרגום מעברית ליפנית, תרגום מיפנית לעברית, תרגום יפנית מקצועי , תרגום יפנית מהיר.

תרגום משפטי יפנית ותרגום הסכם ליפנית, תרגום פטנט ליפנית, תרגום חוזה ליפנית, תרגום של חוזים ליפנית , תרגום פטנטים ליפנית.

תרגום חוזה ליפנית   הנחה של 10% עבור התרגום הראשון! צרו קשר עכשיו!