תרגום חוזה לתאילנדית ותרגום מסמכים משפטיים לתאית ומתאית

[wd_hustle id="שיתוף" type="social_sharing"]

תרגום חוזה לתיאלנדית: לימפיד שירותי תרגום תאילנדית מתמחה בשירותי תרגום נוטריוני של מסמכים  מאנגלית לתאית (תאילנדית), תאית לאנגלית וכן מתאית לעברית ומעברית לתאית (באמצעות תרגום כפול). צוות המתורגמנים ממוקם בבנגקוק, תאילנד ומתמחה בתרגום משפטי בתחומים שונים, כל המתורגמנים בעלי רקע בתחום המשפט ובעלי ניסיון של למעלה משלוש שנים בתרגום מסמכים משפטיים. אנו משתפים פעולה עם משרד עו”ד מקומי בבנגקוק.

תרגום מסמכים משפטיים לתאילנדית, ובייחוד תרגום מעברית לתאית, דורשים פניה אל מתורגמן מוסמך דובר השפה התאילנדית, וכן בתחום בו עוסק המסמך. יחד עם שותפינו בתיאלנד אנו מעמידים צוות מומחים ומתרגמים בעלי ידע בסוגים שונים של תרגום מסמכים לתאילנדית כגון תרגום משפטי לתאילנדית, שירותי תרגום רפואי לתאילנדית ומתיאלנדית, תרגום עסקי לתאית (תאילנדית) ממגוון של שפות.

השפה התאית שונה בתכלית – הן מבחינת הכתב, דקדוק ואוצר מילים. כל עבודת תרגום נעשית על ידי מתרגמים לתאית בעל ניסיון של לפחות שלוש שנים בתחום. בשונה מחברות תרגום אחרות, כל תרגום נעשה על ידי שני מתורגמנים מקצועיים: תרגום לתאילנדית על ידי מתורגמן מקצועי, והגהה לתאילנדית על ידי מתורגמן בכיר – זאת על מנת להבטיח את איכות התרגום.

תרגום חוזה לתאילנדית

אילו שירותים אנו מספקים עבור לקוחותינו?

שיתוף הפעולה עם משרד עו”ד בבנגקוק לכם לקבל מגוון רחב של שירותי תרגום מסמכים לתאילנדית הכולל גם אישורים נוטריונים לסוגי מסמכים מגוונים, תרגום משפטי של מסמכים לתאילנדית או לתאילנדית, תרגום מסמכים רפואיים לתאילנדית, מסמכים רשמיים של רשויות ומשרדי ממשלה, מכרזים ומסמכים שונים להקמת חברות או לפעילויות עסקיות בתאילנד, תרגום לתאית של חוזים, הסכמים ותרגום תעודות לסינית ומגוון של מסמכים אחרים הדרוש לבתי המשפט בתאילנד ובארץ.

תרגום חוזה לתאילנדית: שירות מקצועי, מהיר ואמין! מעל 10 שנים בתחום. צרו קשר לקבלת הצעת מחיר משתלמת.

תגיות: תרגום חוזה מתאית, תרגום תאילנדית של חוזה משפטי, נוטריון תאילנדי, נוטריון בתאית, שירותים נוטיריונים לתרגום תאילנדית, תרגום מעברית לתאית, תרגום מתאית לעברית, תרגום תאילנדית מהיר, תרגום תאילנדית מקצועי.

תרגום נוטריוני לתאילנדית, תרגום משפטי לתאילנדית, תרגום חוזה לתאית (תאילנדית), תרגום חוזים לתאית, תרגום פטנט לתאילנדית, תרגום פטנטים לתאילנדית, תרגום תעודות לתאית, תרגום מסמכים לתאילנדית, תרגום לתאית של חוזים.

לקוחות חדשים? תוכלו לקבל הנחה עד 20% עבור התרגום הראשון! צרו קשר עכשיו!