“המטרה שלנו היא להביא את ‘אהבה’ לרשימת 10 מותגי היוקרה הנמכרים בסין”

כך אומר טום זנג (Tom Zheng), מנכ”ל חטיבת הקוסמטיקה של התאגיד הסיני פוסון (Fuson), שהיא הבעלים של יצרנית הקוסמטיקה הישראלית “אהבה” ים המלח, עליה שילמה 300 מיליון שקל לפני שנתיים.

בראיון שפורסם באתר Ynet טען שהמטרה היא להביא את ‘אהבה’ לרשימת 10 מותגי היוקרה הנמכרים בסין, אך עם זאת מודה שחשבו שזה יקרה כבר השנה אבל התחרות מול ענקית הקוסמטיקה לנקום, שפועלת כבר 20 שנה בסין, קשה. “זה ייקח זמן אבל נגיע לשם, אמר, מאז שרכשנו את ‘אהבה’ מכירותיה גדלו כל שנה ב־15%”.