תרגום נוטריוני לסינית ותרגום מסמכים משפטיים לסינית ומסינית

[wd_hustle id="שיתוף" type="social_sharing"]

לימפיד שירותי תרגום סינית בשיתוף עם משרדי עו”ד עמית בן יהושע מספקים שירותי תרגום נוטריוני של מסמכים מעברית לסינית, אנגלית לסינית, סינית לאנגלית וכן מסינית לעברית. משרד עו”ד עמית בן יהושע מוכר ומוערך בשגרירות סין בישראל ובקהילת העסקים ישראל וסין.

תרגום מסמכים משפטיים לסינית, ובייחוד תרגום מעברית לסינית, דורשים פניה אל מתורגמן מוסמך דובר השפה הסינית, וכן בתחום בו עוסק המסמך. לרשותינו עומד צוות של מומחים ומתרגמים בעלי ידע בסוגים שונים של תרגום מסמכים לסינית כגון תרגום משפטי לסינית, שירותי תרגום רפואי לסינית ומסינית, תרגום עסקי לסינית ממגוון של שפות.

בשונה משפות אחרות, השפה הסינית שונה בתכלית – הן מבחינת הכתב, דקדוק ואוצר מילים. כל עבודת תרגום במשרד עו”ד עמית בן יהושע נעשית על ידי מתרגמים לסינית בעל ניסיון של לפחות 5 שנים בתחום. בלימפיד, בשונה מחברת תרגום אחרת, כל תרגום נעשה על ידי 2 מתורגמנים: תרגום לסינית על ידי מתורגמן מקצועי, והגהה לתרגום על ידי מתורגמן בכיר. זאת בכדי להבטיח את איכות התרגום.

 

אילו שירותים אנו מספקים עבור לקוחותינו?

שיתוף הפעולה בין משרד עו”ד עמית בן יהושע ולימפיד שירותי תרגום סינית מאפשר לכם לקבל מגוון של שירותי תרגום מסמכים לסינית הכולל גם אישורים נוטריונים לסוגי מסמכים שונים, תרגום משפטי של מסמכים מסינית או לסינית, תרגום של מסמכים רפואיים לסינית, מסמכים רשמיים של שגרירויות, רשויות ומשרדי ממשלה, מכרזים ומסמכים להקמת חברות או לפעילויות עסקיות בסין, תרגום לסינית של חוזים והסכמים, תרגום תעודות לסינית ומגוון של מסמכים אחרים הדרוש לבתי המשפט בסין ובארץ.

תרגום נוטריוני לסינית: שירותי מהיר, מקצועי, ואמין! מעל 10 שנים בתחום. צרו קשר לקבלת הצעת מחיר משתלמת.

תגיות: תרגום נוטריוני לסינית, תרגום משפטי לסינית, תרגום חוזה לסינית, תרגום חוזים לסינית, תרגום פטנט לסינית, תרגום פטנטים לסינית, תרגום תעודות לסינית, תרגום מסמכים לסינית, תרגום לסינית של חוזים, תרגום חוזה מסינית, תרגום סינית של חוזה משפטי, נוטריון סיני, נוטריון בסינית, שירותים נוטיריונים לתרגום סינית, תרגום מעברית לסינית, תרגום מסינית לעברית, תרגום סינית מהיר, תרגום סינית מקצועי.

מעוניינים בתרגום לקוריאנית? הקליקו כאן לפרטים נוספים.