תרגום סינית עברית

[wd_hustle id="שיתוף" type="social_sharing"]

אם גם אתם זקוקים לשירות תרגום סינית עברית סימן שגם אתם הבנתם את הפוטנציאל העצום הטמון בשוק הסיני. עם אוכלוסייה של 1.37 מיליארד איש (נכון לשנת 2017), עם כלכלה שנמצאת בתנופה חסרת תקדים בעשורים האחרונים ועם נתונים המראים כי כיום זוהי הכלכלה החזקה בעולם – מובן כי כל בעל עסק או חברה המסוגלים להציע את שירותיהם לסין ישמחו לעשות זאת.

בעוד במדינות אירופה, ארה”ב, אוסטרליה ומדינות מערביות אחרות ניתן להסתדר בעזרת השפה האנגלית בלבד הרי שהשוק הסיני דורש מבעל העסק להציג את האינפורמציה גם בסינית. המנהגים השונים ואורח החיים הייחודי של סין מציבים אתגר לא קטן בפני עסקים ישראלים אך על ידי עזרה מגורמים מקצועיים ניתן לעבור גם משוכה זו.

תרגום סינית עברית – המספרים מספרים

על פי בדיקה משנת 2104 עולה כי כלכלת סין מהווה 16.5% מן הכלכלה העולמית במונחי כוח קניה והתפוקה הכלכלית של סין במונחים ריאליים (סחורות ושירותים) עמדה על 17.6 טריליון דולר. איש העסקים הישראלי וודאי ישמח לשמוע כי נכון לשנת 2017 הסחר בין ישראל לסין עומד על 11 מיליארדי דולרים, מתוכם 3 מיליארד דולרים הם כתוצאה מייצוא סחורות. מספרים אלה צפויים רק לגדול הודות לקשרים המתהדקים בין ישראל לסין ובעקבות הצפי לחתום על הסכם סחר חופשי בין המדינות.

מובן כי עסקים אשר יעלו על הגל בשלב מוקדם יקצרו פירות רבים יותר, לכן רגע לפני שישראלים רבים יפנו לשוק הסיני ויגרמו לתחרות רבה – זהו הזמן לפנות אל חברת לימפיד אשר תעזור להטמיע את התוכן שלכם בשוק הסיני.

לימפיד – כניסה חלקה לסין

לימפיד הינה החברה המקצועית ביותר בישראל לשירותי תרגום לסינית. אנו מעסיקים אנשי מקצוע ברמה הגבוהה ביותר, מתורגמנים אשר מחזיקים בתואר אקדמי וסינית הינה שפת האם שלהם. יכולותיהם הגבוהות וניסיונם העשיר של המתרגמים מאפשרים לבצע לוקליזציה של התוכן בלי לפגוע בתוכן המקורי, לבצע הגהה מקצועית המבטיחה את שביעות רצון הלקוח ולערוך את התוכן בהתאם לדרישות השיווק.

אנו מציעים שירותי תרגום נוספים דוגמת:

  • תרגום ספרים 
  • תרגום קורות חיים
  • תרגום מותגים
  • תרגום מצגות
  • תרגום פרופיל חברה
  • תרגום אימיילים

מתעניינים בתרגום לשפות אחרות? לחצו כאן.