תרגום רפואי לסינית

[wd_hustle id="שיתוף" type="social_sharing"]

קצת על תרגום רפואי לסינית: למרות שאיננו ממליצים להתפשר על איכות תרגום לסינית בכל תחום שהוא וכל עבודת תרגום בלימפיד נעשית תמיד על ידי שני מתורגמנים (תרגום והגהה), בכל הקשור לתחום הרפואה ממש (אבל ממש) אסור להתפשר מאחר ומדובר בחיי אדם, משמעות משפטית ובטיחות.

תרגום רפואי לסינית הכולל תרגום מסמכים רפואיים, חוברות וספרים בתחום, סרטוני הדרכה, מידע על שירותים רפואיים, אתרי אינטרנט ותרגום בעל פה.

תרגום רפואי לסינית

תרגום רפואי חייב להיעשות על ידי אנשי מקצוע בתחום הרפואה הספציפי בו עוסק התוכן המיועד לתרגום. בתרגום טקסטים הכוללים מידע על שירותים רפואיים אנו מתרגמים באמצעות סטודנטים לרפואה בשנת הלימודים האחרונה והגהה שנעשית על ידי רופא בעל תעודה ממוסד אקדמי מוכר בסין או מדינות המערב.

תרגום מסמכים רפואיים, ספרי הדרכה וסרטוני הדרכה נעשה על ידי רופאים מומחים בלבד בתחומים הספציפיים הנוגעים לתוכן המסמך. אין להתפשר על איכות של תרגום רפואי לסינית במקרים אלה מאחר ומדובר בחיי אדם. לתרגומים אלה ישנה משמעות רפואית ומשפטית ולכן האחריות על מתרגם הינה כבדה.

לקוחות בתחום המדיקל יוכלו להנות משירותי תרגום תכנים לסינית ותרגום לסינית של מסמכים רפואיים באיכות ובאחריות! 

בשנים האחרונות לימפיד שירותי תרגום ואינטרנט בסין תרגמה מסמכים לסינית עבור עשרות חברות מדיקל ישראליות ואירועים שונים בישראל ובסין בתחום הרפואה וטכנולגיית רפואה, מדעי החיים, ביו-טכנולוגיה ועוד. עבור החברות המשתתפות תרגמנו חומרים שיווקיים לסינית, עיצוב ועריכה של ברושור לסינית ותרגום של קטלוג מוצרים, כרטיסי ביקור, מצגות בפורמטים שונים, תרגום של פרופיל חברה לסינית, ומסמכים אחרים רלוונטים עבור פגישות עסקיות עם משקיעים מסין, חברות סיניות בתחום המדיקל ונציגי ממשל סינים המחפשים שיתופי פעולה עם חברות ישראליות מהתחום.

לימפיד מספקת שירותי תרגום סינית מקצועיים עבור חברות הנכנסות לשוק הסיני, חברות מדיקל ושירותי תרגום סינית של מסמכים רפואיים פרטיים, השירות נעשה במקצועיות על ידי צוות מתורגמנים מומחים בסין. כל תרגום נעשה על ידי 2 מתורגמנים תמיד: מתורגמן מקצועי שמבצע את התרגום ומתורגמן בכיר שמבצע הגהה על התרגום לסינית.  צרו קשר להצעת מחיר מהירה.