קידום אתרים בסין

[wd_hustle id="שיתוף" type="social_sharing"]

קידום אתרים בסין הינו אחד הכלים החזקים העומדים לרשות כל בעל עסק המעוניין להצליח בסין. קידום אתרים אינו נושא זר לבעלי העסקים אשר מעוניינים להגדיל את קהל היעד, להסביר על שירותיהם ולהציע ללקוחות קניה מקוונת של המוצרים. קידום האתר מתבצע על ידי חברות המתמחות בנושא זה, מכירות את האלגוריתם של גוגל ויודעות כיצד להתאים את האתר (אופטימיזציה) ולהפכו לרלוונטי בביטויי החיפוש המאפיינים את העסק. העלאת הרלוונטיות של האתר בביטויים הנבחרים יאפשרו לאתר להופיע בתוצאות הראשונות בעת חיפוש הביטוי הרלוונטי. הדבר דומה גם כאשר מדובר במנוע החיפוש הסיני Baidu.

כוחו של קידום אתרים בסין

בסין ישנה רשימה ארוכה של אתרים ושירותים חסומים. אתרים כמו גוגל, פייסבוק, יוטיוב כמו גם אפליקציות פופולריות כמו טוויטר ואינסטגרם אינם ניתנים לשימוש בסין לכן המפתחים המקומיים פיתחו אפליקציות ורשתות חברתיות חלופיות. בעוד הרעיון שלהם דומה למקבילה המערבית הרי שהקוד בו הם נבנו והאלגוריתם העומד מאחוריהם עובד בצורה שונה אותו על המקדמים להכיר. המומחים של לימפיד ישמחו ליישם את הידע הרב שהם צברו על רשתות ואפליקציות בסין ולסייע לעסק שלכם לשגשג בשוק המקומי.

מדוע חשוב לבצע קידום אתרים וקידום ברשתות חברתיות בסין ?

  • בסין יש קרוב ל-700 מיליון משתמשים באינטרנט
  • בכל דקה נצפים 625,000 סרטונים ב- Youku Tudou ( יוטיוב הסינית)
  • 64,000 פוסטים נכתבים בכל דקה ב-Weibo (טוויטר הסינית)
  • בכל דקה מתבצעים 4,166,000 חיפושים במנוע החיפוש Baidu (המקבילה הסינית של גוגל)
  • הסינית מוציאים כ- 9,772,000 דולר ביום הרווקים הסיני ב- 11.11

לימפיד – קידום אתרים אפקטיבי לתוצאות מעולות לחברות הפעילות בסין

הנתונים הנ”ל מציגים מספרים בלתי נתפסים בכל קנה מידה שהוא. לכל אדם הקורא נתונים אלה ברור כי הפוטנציאל העסקי הקיים בסין הוא חסר תקדים. העובדה כי ההכנסה הממוצעת בסין והנטיה לרכוש מוצרים מערביים רק הולכת וגדלה מצביעה על מגמה חיובית ואופטימית עבור כל בעל עסק המעוניין להגיע לסין. חברת לימפיד תשמח לנהל עבורכם את פרויקט ההשתלבות בסין ותשמח להעניק לכם פתרון מקיף בנושאי התרגום, התוכן, המדיה, האינטרנט והמכירה המקוונת בסין.