עסקים בסין 2023: שלוש פעולות מיידיות לביצוע עם פתיחתה של סין

[wd_hustle id="שיתוף" type="social_sharing"]

עסקים בסין 2023: לאחר שלוש שנים בהן סין היתה סגורה לכניסת מבקרים ויציאת אזרחים סיניים למעט מקרים מסויימים, הסתיימה מדיניות ה’אפס קוביד’ הנוקשה שהונהג בסין ועל אף העליה במקרי החולי במדינה סין צפויה לצאת לתקופה חדשה שאמרה להביא איתה פריחה כלכלית מחודשת אחרי שלוש שנות סגר. הצפי הוא שמייד לאחר סיום ראש השנה הסיני שיחול ב-22 לחודש, צפוי זינוק בפעילות העסקית מול בסין והענפים שצפויים להינות מהפריחה הזו הם: טכנולוגיה, תיירות, מדיקל וענף המד-טק, חומרי גלם, אנרגיה ירוקה ועוד.

זהו בדיוק הזמן להסיר אבק מאתר האינטרנט, ולרענן את חומרי השיווק בסינית, ולהתכונן לתקופה פעילה בשוק הסיני – כזו שלא היתה מאז תחילת 2020. הנה שלוש פעולות חשובות לחברות המעוניינות לרענן את עצמן לקראת חזרה של סין לפעילות הבינלאומית.

רעננו את אתר האינטרנט שלכם בסינית

במידה והקמתם אתר אינטרנט בסינית, חשוב לרענן את תכני האתר המתורגמים לסינית ולעדכן מידע שאינו רלוונטי: מוצרים או שירותים באתר, פרטי קשר, אנשי קשר ועוד.  יש להסיר דפים מהאתר שאינם רלוונטים יותר ולתרגם לסינית תכנים חדשים ומעודכנים.

ודאו שהאתר מתאים לתצוגה בנייד: בסין,  לא רק שאתרי אינטרנט וובים נחשבים למשהו מהדור הקודם, אתרים רספונסיביים המתאימים את התצוגה לגלישה בכל מכשירי הנייד הם דבר בגדר חובה. והכיוון בסין הולך לדגש של 100% אתרים ניידים, בנויים מלכתכילה עבור שימוש בנייד וכוללים פיצ’רים מתקדמים בטכנולוגיית H5 שאותה מובילים הסינים צעד אחד קדימה לפני העולם כבר תקופה.

ענין אחרון ולא פחות חשוב: רצוי לבדוק שהוא תקין וזמין למשתמשים בסין ולבצע בדיקה ולראות האם האתר חסום או נטען באופן איטי. במידה וכן – יש לפתור זאת באמצעות הסרת חסמים ואחסון על שרת קרוב פיזית לסין או שרת הממוקם בסין.

אתרים בסינית

צרו פרופיל חברה או קטלוג בקובץ קל לשיתוף באמצעות הוויצ’אט.

אפליקציית הוויצ’אט הפכה כבר לפני כמה שנים לפלטפורמת המסרים העדיפה על הסינים גם בכל מה שקשור לענייני עבודה ועסקים. עבור הסינים, הוויצ’אט הוא כלי עבודה לכל דבר, והתקשורת באמצעותו עדיפה על תקשורת במיילים כולל שליחת קבצים. בשל כך מומלץ להתאים קבצים כגון פרופיל חברה, קטלוג מוצרים וסרטוני וידאו בגרסה קלה על מנת שיהיה ניתן לשתף בקלות באמצעות הוויצ’אט.

קידום אתרים אורגני בסין

השקיעו בתכני וידאו בסינית

תקופת הקורונה העלתה את  הפופולריות של תכני הוידאו בסין לשיא והשימוש בהם נפוץ ויעיל ביותר כחלק משיווק  דיגיטלי בסין, העברת מסרים ללקוחות, סרטוני תדמית ועוד.  הפצה של תכני וידאו קצרים בסינית תעביר את המסר שלכם לסינים בצורה חדה ומהירה. רצוי להפיק גרסאות מתורגמות לסינית של סרטוני החברה, סרטוני מוצר, או פשוט להעביר מסר מצולם עבור הלקוחות בסין ובו תוכלו לדבר על מוצרי החברה ולהציגם אל מול קהל הלקוחות בסין. הפיקו קובץ בגרסה קלה לשליחה ושיתוף באמצעות הנייד.

עסקים בסין 2023 לחברות עם לימפיד שירותי תרגום ואינטרנט בסין

לימפיד מספקת שירותי תרגום סינית מקצועיים עבור חברות הפעילות בשוק הסיני או חברות הנכנסות לשוק הסיני. מלבד שירותי תרגום לסינית, אנו מתמחים בעיצוב והקמת אתרי אינטרנט יעודיים לשוק הסיני, שיווק דיגיטלי בסין וקידום אתרים בסין, דיבוב מקצועי לסינית ולוקליזציית תוכנה לסינית. לקבלת יעוץ והצעת מחיר צרו קשר.