מכירות בסין: 4 פעולות פשוטות להגברת מכירות בשוק הסיני באמצעות אתר האינטרנט
לשפר מכירות בסין? במאמר קצר זה נביא 4 פעולות פשוטות שיכולו לסייע ליצאונים ישראליים להגברת מכירות בסין – באמצעות הטמעה שלהן על אתר האינטרנט המתרוגם לסינית.
מקמו את קוד ה-QR של חשבון הוויצ’אט שלכם במקום בולט באתר
לא צריך לזלזל בכוחו של האימייל אבל אם אתם מעוניינים להנגיש את האתר שלכם בסינית לקהל היעד בסין רצוי לתת תיעדוף לשימוש באמצעות הוויצ’אט. חלק ניכר מהמבקרים באתר יעדיפו ליצור קשר באופן מהיר באמצעות הוויצ’אט, ולא באמצעות אימייל או טופס צור קשר באתר. נוסף על כך, במידה ואתם מתפעלים חשבון וויצ’אט עסקי, תוכלו להוסיף עוקבים מתנועת המבקרים באתר.
מקמו את קוד ה-QR במקום בולט באתר כשם שהייתם ממקמים את האימייל או מספר הטלפון, למשל בצד של סרגל הניווט באתר, או בסרגל עליון סטטי המכיל את פרטי הקשר – אשר בעת גלילה נשאר קבוע ובולט עבור הגולשים. מקמו את הקוד גם בעמוד צור קשר מעל טופס צור קשר ואף מעל פרטי המייל והטלפון.
הוסיפו צ’אט בוט תומך סינית
Chatbot הוא כלי נפוץ בקרב מגוון תעשיות ותחומים. על מנת לספק חווית לקוח מהירה וטובה ולנצל טוב יותר את משאבי האנוש הקיימים – ובפרט אלה הדוברים סינית, שימוש בצ’אט בוט יכול לשרת את הלקוחות בסין בצורה טובה יותר, ובאמצעות זרימת משימות מעוצבת היטב ומתורגמת לסינית, יכול להשלים משימות שגרתיות ממש כאילו ישנו נציג שירות סיני הפעיל בכל שעות היממה. בעלות של כמה עשרות דולרים תוכלו להוסיף כלי לאתר שאם מתכנתים אותו בצורה טובה, מספר הלידים והמכירות יוגדל בוודאות.
הוסיפו תכני וידאו בסינית
בשנתיים האחרונות הצריכה של תכני וידאו עלתה באופן משמעותי, בין השאר זה כולל גם תכני וידאו לצרכי שיווק, מכירות, הסברה ועוד. הוסיפו סרטון תדמית מתורגם לסינית והציגו אותו במקום בולט באתר, רצוי בעמוד הבית. מומלץ להוסיף כתוביות בסין ואף לדובב על מנת לתת אימפקט טוב יותר של המסר עבור המשתמשים הסינים. יש להמנע משימוש בפלטפורמות של גוגל כגון יוטיוב, או פלטפורמת VIMEO על מנת להציג את הסרטון באתר – זאת מאחר ואלה חסומים בסין ולא יהיה ניתן לצפות בהם. מומלץ להתקין נגן מדיה באתר או להעלות את הסרטון לאחת מפלטפורמות הוידאו הסיניות. ודאו שישנו כפתור שיתוף לתכני הוידאו על מנת שאלו יוכלו להיות משותפים ברשתות החברתיות הסינית בקלות.
מכירות בסין: ספרו על הקשרים העסקיים שלכם עם הסינים
במסגרת הלוקליזציה של האתר, מלבד תרגום לסינית מקצועי וכתיבה טובה ומעניינת עבור המבקרים באתר, רצוי לסנן תכנים שלא רלוונטים עבור השוק הסיני – כגון מוצרים או שירותים שאינם נמכרים שם, הורדת פרופיל של פעילות עסקים מול מדינות שאינן ביחסים דיפלומטיים טובים עם סין, והסרה של תכנים או תמונות שעשויים להיות לא הולמים עבור קהל הגולשים הסיני. רצוי מאוד לתת דגש על פעילות החברה בסין, לקוחות קיימים, שיתופי פעולה ומעבר לתוכן רצוי גם להעלות תמונות ותכני וידאו. חשדנות בסין כלפי המערב היא דבר מובן, ולכן חשוב להראות שישנה פעילות עסקית בסין.
לימפיד מספקת שירותי תרגום לסינית, שיווק דיגיטלי בסין, עיצוב ובניית אתרים יעודיים לשוק הסיני, דיבוב לסינית ועוד.
לקבלת יעוץ חינם כיצד לשפר מכירות בסין באמצעות האתר שלכם צרו קשר