מה אתם יודעים על כוחו של קוד QR בסין?

קוד QR (מאנגלית: Quick Response Code) הוא ברקוד דו-ממדי, שבו מקודד מידע טקסטואלי בצורה גרפית. בשנים האחרונות אימצו הסינים לחיקם את הקוד וכיום הינו חלק אינטגרלי בסביבה הדיגיטלית בסין ומשמש לרישום חשבונות דיגיטלים, קבלת מידע, קופונים, תשלומים ועוד. על פי נתונים, המשתמש הסיני סורק קוד QR בין 10 ל-15 פעמים ביום (!).

עבור חברות מערביות המבקשות לחדור לשוק הסיני ולליבם של הלקוחות הפוטנציאלים בסין, מומלץ מאוד להשתמש בקוד QR. כשם שכרטיס הביקור שלכם בסינית מהווה פתיחות תרבותית כלפי הסינים, כך גם QR ישמש כמעין הצהרת כוונות טובות.

צעירות סורקות הצעות עבודה במהלך יריד תעסוקה בסין, ומקבלות את דרישות המשרה ישירות לטלפון.

מה ניתן לעשות עם הקוד בעת ביקורכם בסין?

  • כרטיס ביקור דיגיטלי הנשלח ישירות לכל מי שסורק את הקוד
  • לשלוח ללקוחות פוטנציאלים מידע עבור החברה ושירותיה. 
  • לקבל פרטי קשר של הסינים לצרכי שיווק עתידי. 
  • קטלוג דיגיטלי של מוצרי החברה. 
  • הגרלה עבור מבקרים בביתן התערוכה לצרכי שיווק ועוד.

מה אנחנו ממליצים?

למקם את הQR קוד בגב כרטיס הביקור שלכם, בדף פרופיל החברה וכל חומר שיווקי מודפס. 
להציג את הקוד בצורה ברורה וגלויה בעת השתתפות בכנס, תערוכה או מפגשים עסקיים.

כך תעשו זאת נכון בביקורכם הבא בסין

חברת ‘דנציגר משק פרחים דן’ אשר הציגה השבוע בתערוכת הפרחים בשנגחאי פרסמה את הקוד QR שלה על חומרי השיווק בסינית. משתמשים אשר סרקו הגיעו לעמוד החברה בסינית וקיבלו את מצגת החברה בסינית בתמורה למילוי טופס פרטי הקשר שלהם. כך קבלה החברה רשימת לקוחות פוטנציאלים איכותית בנוסף לפגישות העסקיות במהלך התערוכה. 
לצפיה בעמוד הנחיתה סרקו את הקוד.

מצאתם את המאמר שלנו יעיל? אתם מוזמנים לקרוא מאות מאמרים נוספים, סקירות עדכניות, קבצים להורדה ועוד בפורטל עסקים בסין של לימפיד. הפורטל המקצועי לעסקים בסין, עם מיטב המומחים והכותבים בתחומים שונים הקשורים לזירת העסקים בסין: רשת האינטרנט הסינית, חדשות כלכלה ועסקים, שיווק בסין, פיתוח עסקי בסין ועוד.