שיווק מקוון במנוע החיפוש באידו: חשיפה מהירה למיליוני גולשים בסין

[wd_hustle id="שיתוף" type="social_sharing"]

באס ג’ונג, מנהל קמפיינים מקוונים בלימפיד

אנו שמחים מאוד לצרף לשורותינו את באס, אשף קמפיינים מקוונים ברשת האינטרנט הסינית. עם ניסיון של מעל 10 שנים בתחום – 3 שנים מתוכן בתור נציג באידו במחלקת לקוחות זרים, באס ניהל מאות חשבונות פרסום עבור חברות זרות ממגוון רחב של תחומים ובעל ידע נדיר בתחום הקמפיינים המקוונים בבאידו.

עם שליטה כמעט מוחלטת של 80% בשוק מנועי החיפוש הסינים, בהחלט כדאי לשקול לפרסם את אתר האינטרנט שלכם בבאיידו ולחשוף את מוצריכם/שירותכם בפני מאות מליוני לקוחות פוטנציאלים בסין.

בדומה לגוגל, גם לבאיידו ישנה פלטפורמה לפרסום מודעות בתשלום Pay Per Click אבל בשונה מהפלטפורמה של גוגל בה ניתן להעלות קמפיינים בעצמכם בקלות, פתיחה וניהול של חשבון פרסום בבאיידו הן פעולות המצריכות נוכחות מקומית, שליטה בשפה הסינית וניירת שעליכם יהיה להציג טרם השקת הקמפיין – דבר שהופך את הפרסום בפורטל הסיני לכמעט בלתי אפשרי ללא סוכנות פרסום שתסייע לכם.

בשונה מקידום אתרים אורגני SEO או פעילות ברשתות חברתיות בסין, קמפיין בבאיידו מביא לתוצאות מיידיות מייד עם תחילתו ואישורו על ידי סוכנות הפרסום של באיידו. נוסף על כך קל מאוד לחשב החזר השקעה ומדידה מדוייקת של הצלחת הקמפיין. צרו קשר עם משרדנו בשנגחאי על מנת להנות מחבילת פרסום במחירים מיוחדים ללקוחות לימפיד

מתעניינים בפרסום מקוון במנוע החיפוש הגדול בסין?

להלן מספר שאלות נפוצות של לקוחות המעוניינים לפרסם בבאידו – ותשובות ממומחי האינטרנט של לימפיד.

כמה זמן לוקח לפתוח חשבון פרסום בבאידו?

תשובה: תהליך פתיחה של חשבון פרסום בבאידו לוקח בין שבועיים לחודש וחצי, תלוי בתחום בו החברה עוסקת, ומה היא מעונינת לשווק בסין.

האם ישנו צורך באחסון האתר בסין?

תשובה: אין צורך, באידו אינה מחייבת אתכם לאחסן בסין, מה גם שחברות שאין להן ישות עסקית בסין אינן יכולות לאחסן את אתר האינטרנט שלהן על שרת בסין.

האם רק חברות מקומיות יכולות לפרסם?

תשובה: לא, חברות מערביות יכולות לפרסם בבאידו, כל עוד הן עומדות בדרישות באידו לפתיחת חשבון פרסום

אילו אתרי אינטרנט לא ניתן לפרסם בבאידו?

תשובה: הימורים, פורנוגרפיה ותכנים היוצאים כנגד השלטון המכרזי בסין הינם אסורים. תכנים אחרים בעלי אופי פוליטי רגיש עשויים להפסל אף הם. אתרים המציעים מסחר במטבעות וירטואלים, פורקס, מסחר באופציות בינאריות גם הם לא יוכלו להתפרסם בבאידו.  שימו לב: אתרים בתחום המדיקל, לרבות תיירות מרפא, טיפולי פוריות, ניתוחים – ניתן לבחון עם באידו כל מקרה לגופו איך ברוב המקרים באידו לא תיתן אישור לפרסם אתרים אלו.

אילו פעולות נדרשות על מנת לפרסם במנוע החיפוש הגדול בסין?

הקליקו כאן למאמר המלא.

 

 

יש לכם שאלות נוספות? אתם מוזמנים ליצור קשר. 

מתעניינים בתרגום אתר לסינית? הקליקו כאן.

תגיות:

קידום אתרים בסין, קידום אתר בסינית, Baidu PPC, קמפיין באיידו, תרגום סינית, תרגום לסינית