תיירות סינית בישראל: מוזיאון בית התפוצות לוקח ברצינות את פוטנציאל התיירות מסין

[wd_hustle id="שיתוף" type="social_sharing"]

בשנים האחרונות כתבנו לא מעט על פוטנציאל התיירות הנכנסת מסין וכיצד ניתן להזרים מבקרים לאטרקציות תיירות על ידי נקיטה של מספר פעולות פשוטות. הנה דוגמא טובה למהלכים שעשתה הנהלת מוזיאון בית התפוצות למען קהל המבקרים הסיני שהפכו אותו ל-MUST עבור התייר הסיני בישראל:

1. תרגום האפליקציה BH Challenge לשפה הסינית תוך התאמת התכנים הרלוונטיים לקהל המבקרים.
2. הוטמעו אמצעי התשלום ALIPAY ו-WeChat, שהם שני אמצעי התשלום הגדולים והנפוצים בסין.
3. נוסף עמוד מידע אודות המוזיאון בשפה הסינית, באתר הבית של המוזיאון.
4. מתן אודיו גייד בשפה הסינית למבקרים הסינים
5. פיתוח של מסלול מיוחד לתייר הסיני הכולל סיור בבתי הכנסת הסינים, תערוכת “הללויה” ו”גיבורים, פורצי הדרך של העם היהודי” עם אפשרות להרצאה
6. שיפוץ מודלים בתי הכנסת הסינים (קיי פנג וחרבין) והפקת QRCODE המאפשר בסריקתו לקבל את סיפורו של הקהילה היהודית מתורגם בשפת האם שלו (הנגשת חומר הארכיון)
אנו בלימפיד יחד עם הנהלת המוזיאון, מזמינים אתכם, להיות חלק מההצלחה ולכבד את האורחים שלכם בביקור במוזיאון העם היהודי בבית התפוצות.

בשנים האחרונות סיפקנו שירותים שונים עבור מוזיאונים בישראל, מרכזי מבקרים, גלריות, אתרי תיירות, וארגוני תיירות שונים בישראל. בין לקוחותינו: מוזיאון ישראל בירושלים, מוזיאון בית התפוצות, מרכז פרס לשלום, מוציאון החצר הישנה בקיבוץ עין שמר, עמותת תיירות באר שבע, עמותת תיירות טבריה, מרכז המבקרים של יקב אדיר, עריית חיפה ועוד.

תיירות מסין בישראל

תיירות מסין בישראל : אילו שירותים אנו מספקים עבור גופים וחברות פעילות בתחום התיירות?

תרגום לסינית של תכנים שיווקיים, הסטוריה של עם ישראל, גיאוגרפיה של מקומות בישראל ואטרקציות תיירות, תרגום אתרים לסינית בתחום התיירות, תרגום של ברושורים וחוברות בתחום התיירות בישראל. עיצוב ובניית אתרי אינטרנט יעודיים לשוק הסיני, קידום אתרים בסין במנועי חיפוש באיידו ואחרים, שיווק דיגטלי בסין, שיווק ברשתות חברתיות בסין, לרבות שיווק בוויצ’ט, תרגום סירטונים לסינית ודיבוב מקצועי של מיצגים לסינית, לוקליזציה של אפליקציות מובייל לסינית, ושירותי מתורגמנות עם מיטב המתורגמנים המקצועיים מסינית לעברית, אנגלית לסינית והדרכות תיירות עבור תיירים המבקרים בארץ.

לפרטים נוספים והצעת מחיר צרו קשר