תרגום פטנט לסינית ותרגום לסינית של פטנטים

[wd_hustle id="שיתוף" type="social_sharing"]

תרגום מקצועי של פטנטים לסינית, דיוק טכני ובעל תוקף משפטי

מומחיות בכל התחומים *שמירה על סודיות מובטחת *תרגומים מאומתים על ידי חברת תרגום מוסמכת

שירותי תרגום מקצועים לסינית של פטנטים

פטנט הוא זכות משפטית שניתנת על ידי מדינה לבעל המצאה לזמן מוגבל, ומאפשרת לו למנוע מאחרים להשתמש בהמצאה ולקבל הגנה במסגרת דיני הקניין הרוחני. בשל כך, תרגום הפטנט חייב להיות בעל תרמינולוגיה טכנית ומשפטית הזהה למסמך המקור. בשל כך, זה טבעי עבור חברות ויזמים ישראלים שהפטנט שלהם יהיה רשום ומוכר בסין, שתהפוך בעתיד להיות הכלכלה הגדולה בעולם.

לימפיד שירותי תרגום סינית היא החברה המקצועית בישראל לאספקה של שירותי תרגום פטנט לסינית ותרגום מסמכים לסינית עבור רשם הפטנטים בסין. במשרד בסין פועלת מחלקה יחודית לתרגום מסמכים אלה, ובה אנו מעסקים מתורגמנים מקצועיים בתחום המשפט וטכנולוגיות מתחומים שונים, בקיאים בחומר ובעלי ניסיון של לפחות חמש שנים בתחום.

תרגום פטנטים לסינית חייב להיות מקצועי, ללא פשרות

בשונה מחברות תרגום אחרות, כל תרגום בלימפיד נעשה על ידי 2 מתורגמנים: מתורגמן לסינית מקצועי בתחום ומתורגמן בכיר שמבצע הגהה לסינית – זאת בכדי להבטיח איכות גבוהה ביותר של מסמכים מתורגמים לסינית. נוסף על כך, אנו משתמשים במיטב הטכנולוגיות האחרונות בתחום בתרגום, בהם תוכנת זכרון תרגום שמסייעת למתורגמן לשמר עיקביות ואחידות של מונחים מתורגמים לסינית, בשפה המקצועית.

לימפיד מספקת תרגום מאומת וחתום על ידי מנהל הפרוייקט עם חותמת החברה שמוכרת לרשויות הרלוונטיות בסין, ובהתאם לדרישת הרשויות בסין אנו יכולים לספק תרגום נוטריוני לסינית, חתום על ידי עו”ד ותרגום משפטי לסינית של כל המסמכים הנדרשים על ידי הרשויות בסין על מנת לרשום את הפטנט שלכם בסין.

באילו תחומים אנו מתמחים?

במהלך עשר השנים האחרונות תרגמנו מאות מסמכים לסינית בתחום המשפט: תרגום של חוזה לסינית וחוזים מסינית, תרגום תוכנית עסקית, מפרטים תכניים, תרגום של מצגות לסינית ותרגום טכני לסינית של מסמכים בתחום ההנדסה, מסמכים רפואיים, בתחום הכימיה והבילוגיה, תחום החקלאות, מחצבים, טכנולוגיית מים, תוכנה וחומרה ואבטחת מידע. 

להצעת מחיר, בירורים ושאלות אתם מוזמנים ליצור איתו קשר.

מומלץ ביותר לקרוא: קניין רוחני בסין: עובדות שכנראה לא ידעתם