האם אחסון אתרים בסין מסייע בקידום אתרים בבאיידו?

[wd_hustle id="שיתוף" type="social_sharing"]

אחסון אתרים בסין: לשרת שבו אתם מאחסנים את אתר האינטרנט יש השפעה עצומה על ביצועי האתר ועל חווית הגולשים המבקרים בו. שרתים ברמה נמוכה עשויים להשפיע לרעה על יכולות ה’זחילה’ של מנועי החיפוש – לרבות Baidu  מה שהופך את אתר האינטרנט שלכם לפחות גלוי עבור מנועי החיפוש בסין, ובכך לא להסרק על ידם (אם בכלל), מה שמשפיע ישירות על דירוג האתר והופעה שלו בתוצאות החיפוש על פי מילות מפתח.

בשל כך רצוי מאוד לבחור ספק אחסון אמין בסין שמציע שירות יציב, מהירות טובה מהירות ואינו מעכב את Baidu  מלסרוק את האתר בסינית. אירוח אתר מתורגם לסינית על שרתים מקומיים יקנה לכם רווח מהטעינה החלקה של האתר בכל פעם שמישהו גולש לאתר מסין, ונותן לכם יתרון תחרותי ארוך טווח ובר קיימא על פני המתחרים אחרים בסין, לרבות מתחרים בינלאומיים שאינם מאחסנים את אתר האינטרנט שלהם בסין.

קידום אתרים אורגני בסין

אחסון אתרים בסין ואחסון אתרים בהונג קונג

על פי מדיניות רשות האינטרנט הסינית – רק אתרי אינטרנט סינים יכולים להיות מאוחסנים בסין. הכוונה היא לאתרי אינטרנט בבעלות ישות עסקית רשומה בסין, ואתרים אלה מחוייבים לעבור פרוצדורה על מנת לעמוד בסטנדרטים טכניים ובכללי הצנזורה של הממשל בסין, ואינם יכולים לכלול תכנים פוגעניים. אתר מורשה ידרש בהתקנה של רשיון ICP – למעשה מדובר ב’לוחית רישוי’ אשר כוללת מספר וחייבת להיות מוצגת בתחתית האתר.

חברות ישראליות ובעלי אתרים שלהם אין ישות עסקית רשומה בסין יכולים לבחור בשתי אופציות:

  1. אחסון על שרת הממוקם בהונג קונג, שאינו מצריך בקבלת מספר ICP, ממוקם פיזית קרוב לסין ונותן מענה טוב יותר מאחסון על אתרים במקומות אחרים בעולם. לא מדובר בפיתרון אולטימטיבי מאחר וסין ענקית, מהירות האתר תהיה חלק ומהירה באזורים מסויימים בסין בעוד בחלקים אחרים היא לא תהיה מהירה באותו אופן. ועדיין זה פתרון מומלץ.

2. רישום האתר באמצעות חברה מקומית סינית השותפה לפעילות העסקית בסין – כפי שציינו מקודם, רק חברות בעלות ישות עסקית בסין יכולות לאחסן על אתר בסין. ישנן חברות ישראליות שבחרו להעביר בעלות על אתר האינטרנט שלהם לשותף בסין, מפיץ או חברה מייצגת ובכך ניתן להסדיר את אחסון האתר בסין. עם זאת, חשוב לקחת בחשבון שכל פרטי הקשר שמופעים באתר חייבים להיות של השותף הסיני וללא אזכור של החברה מישראל.

טכנולוגיית ענן בסין

אחסון אתרים בסין עם השירות של Tencent Cloud

בשנים האחרונות צברנו ניסיון רב בכל הקשור בפתרונות אחסון אתרים בסין עבור לקוחותינו. אחסון האתר תמיד היה מאתגר בשל ביצועים נמוכים  בסין, אתרים שנטענים במשך דקות או אתרים שאינם זמינים בכלל. ניסינו לא מעט שירותי אחסון בסין ועבדנו עם ספקי אחסון שונים בסין עבור הלקוחות, ואנחנו שמחים לבשר כי השירות של Tencent Cloud מביא עימו תוצאות מצויינות עבור הלקוחות – במיוחד עבור לקוחות המקדמים את אתר האינטרנט שלהם בסין. הסדרת האתר על השרת של Tencent Cloud מהירה ופשוטה, ומביאה לתוצאות טובות באופן מהיר, לצד שירות לקוחות ותמיכה טכנית מקצועיים וזמינים.

מבצע עבור לקוחות לימפיד: ברכישת שירותי ענן לשנה – תוכלו לקבל חודשיים ראשונים במתנה!

לפרטים נוספים וקבלת הטבה צרו קשר!

*התקשרות עם טנסט קלאוד תהיה ל- 14 חודש

*החזר כספי של עד 100 דולר לחודש בהתחייבות לשנת תשלום בגין שירותי הענן של טנסנט ( 12+2 חודשים)

*בחודש השלישי ינתן החזר של החודשיים הראשונים

*ההתחייבות אינה ניתנת לביטול