אין צורך לתרגם את אתר האינטרנט לסינית – אם אתם לא מקפידים על הפעולות הבאות

[wd_hustle id="שיתוף" type="social_sharing"]

אין ספק שתרגום אתר החברה לשפות שונות הוא דבר חשוב כחלק ממערך המכירות והפעילות הבינלאומית של החברה. בשונה מתרגום לשפות אחרות, תרגום אתר לסינית חייב לכלול לוקליזציה לגולש הסיני, התאמה טכנית של האתר לרשת האינטרנט הסינית ועמידה בסטנדרטים אחרים. במידה ואתם לא לוקחים בחשבון דברים אלה, אין מה לתרגם את אתר האינטרנט שלכם לסינית –מאחר והוא פשוט לא יהיה אפקטיבי בסין. הנה 2 דברים קריטיים שחייבים לקחת בחשבון כשמתרגמים אתר לסינית:

הסרה של רכיבים טכניים הגורמים לחסימה של האתר על ידי חומת האש הסינית

חברות רבות מתרגמות את אתר האינטרנט שלהן לסינית מבלי לדעת כלל אם האתר זמין בסין, או שהוא חסום באופן מלא או חלקי בשל ‘חומת האש הסינית’ – שמנטרת מידע ואתרים ברשת האינטרנט באופן ידני ובאמצעים טכניים. מלבד הסיבה שאתרים רבים חסומים בסין בשל תכנים פוגעניים או תכנים שאינם עולים בקנה אחד עם מדיניות הממשל בסין, ישנה גם סיבה נוספת לחסימה שנובעת בשל עניינים טכניים הקשורים לשימוש למשל בקודים של גוגל באתר, הטמעת סרטונים באמצעות יוטיוב, שימוש בגוגל מפות, וסיבות אחרות יכולות להיות קשורות באחסון על שרת עם IP חסום, או שימוש בהתקנים שונים לשמירה על אבטחת האתר מפני גורמים עויינים.

אם אתר האינטרנט חסום בסין, אין טעם לתרגמו לסינית כל עוד קיימת בעיית החסימה. הלקוחות שלכם בסין פשוט לא יוכלו לגלוש אליו. ניתן לבדוק זאת בבדיקה פשוטה וברוב המקרים ניתן לפתור את הבעיה. צוות המומחים שלנו ישמח לייעץ.

לתרגם אתר לסינית

אתר רספונסיבי המותאם לגלישה בכל מכשירי המוביל בסין

סין היא המובילה בעולם בכל הקשור לשימוש בטלפונים חכמים, אפליקציות וגלישה באמצעות המובייל. השימוש במובייל נעשה כל כך דומיננטי בשנים האחרונות וההשלכות לכך דרמטיות וחשוב מאוד לקחת את הדברים בחשבון כאשר מנגישים לסינים מידע, מתקשרים איתם או משווקים להם מוצרים ושירותים ברשת האינטרנט הסינית והפלטפורמות השונות הפופולריות בסין.

בגדול, חשוב לחשוב מובייל, ה’ווב’ זה משהו שנתפס כמשהו ישן. רצוי לשים דגש גדול על פעילות ונוכחות בפלטפורמות השונות בסין, ולפתח אתר מותאם או מיני אתר שיופיע שם. במקרה של אתר אינטרנט מתורגם לסינית, כל עוד הוא לא אתר רספונסיבי המותאם לגלישה במכשירי מובייל, הגולשים הסינים לא יוכלו להנות ממנו מאחר וחוויית הגלישה בו תהיה לא נוחה, וניתן יהיה לצפות לאחוזי נטישה גבוהים, ולחוסר אפקטיביות של האתר כחלק ממערך פעילות בשוק הסיני.

תרגום אתרים לסינית, הקמת אתרים יעודיים לשוק הסיני, שיווק דיגיטלי בסין

לימפיד מתמחה בתרגום מקצועי לסינית של אתרים, לוקצליצייה מלאה, עיצוב ובניית אתרים לשוק הסיני, קידום אתרים בסין ושיווק דיגיטלי בסין. צוות המומחים שלנו ממוקם בסין ונשמח לסייע בהקמת חזות דיגיטלית מקצועית עבורכם בסין. צרו קשר לקבלת יעוץ והצעת מחיר. מעוניינים לתרגם לספרדית או כל שפה אחרת? אנחנו מספקים את השירות.