אמצעי תשלום מקוונים בסין

[wd_hustle id="שיתוף" type="social_sharing"]

במידה ואתם מעוניינים למכור לסינים שירותים או מוצרים באמצעות אתר האינטרנט שלכם המתורגם לסינית, חנות מקוונת או מתן אפשרות תשלום עבור התיירים הסינים (לכשאלה יחזרו, ועוד יחזרו בגדול), חשוב שתלמדו להכיר את אופציות התשלום המקוונות הפופולריות בסין -ולא, פייפאל ותשלום בכרטיס אשראי לא נמצאים בראש סדר העדיפויות.

על פי הנתונים שפורסמו מוקדם יותר השנה (יוני 2020), מספר המשתמשים הסינים שמשלמים באמצעות אחת מאפליקציות התשלום עומד על 801 מיליון – נתון שבהחלט אין להתעלם ממנו אם אתם מעוניינים להנגיש את הליך המכירה עבור הלקוחות הסינים.

זכרו שהליך מכירה חלק ללא מכשולים יתורגם להכנסות והנגשת אופציית התשלום העדיפה על הסינים חשובה ביותר מאחר והיא השלב האחרון לפני המכירה עצמה. במידה ותוכלו להציע אופציות תשלום מועדפות על הסינים, זה ייתן ייתרון משמעותי לעומת מתחרים שאינם מציעים זאת.

אמצעי תשלום מקוונים בסין: מאמר זה מיועד לבעלי אתרי מסחר אלקטרוני, סוחרים במסחר מקוון המבקשים למכור לקהל הקונים הסיני, לעוסקים בתחום השירותים לתיירות הסינית הנכנסת לארץ ועבור מפתחי אפליקציות ותוכנות הכוללות אמצעי תשלום.

אמצעי תשלום מקוונים בסין

אמצעי תשלום מקוונים בסין 2021:

AliPay

 עליפיי היא פלטפורמת התשלומים של עליבאבא ואמצעי התשלום המקוונים בסין המובילה בקרב צרכנים מקומיים. עסקים יכולים גם לנצל את התשלומים המיידיים של הקונים, בין אם הם מקבלים תשלומים עבור מוצרים או שירותים באתר או באפליקציה הסלולרית שלהם באמצעות קוד QR לתשלום ללא מגע.

בנוסף, הפלטפורמה יכולה לעבד עסקאות VISA ו- Mastercard, והחברה שותפה ביותר מ -180 מוסדות פיננסיים. מרבית אתרי המסחר האלקטרוני משלבים את עליפיי מכיוון שהיא תומכת בכרטיסי חיוב וכרטיסי אשראי.

לעליפיי  שירות נאמנות המאפשר ללקוח לאמת את הסחורה שנרכשה לפני שהוא משחרר את הכספים למוכר, ולכן זו שיטת התשלום המוערכת ביותר בזכות האבטחה וההגנה החזקים שלה ללקוחות.

WeChatPay

שירותי וויצ’אטפיי של Tencent היא אחת מפלטפורמות התשלום הפופולריות ביותר בקרב הצרכנים בשל הפופולריות הפנומנלית של WeChat עם יותר ממיליארד משתמשים באפליקציה יכולים לקשר את חשבונות הבנק שלהם, לשלם עבור מוצרים ושירותים לסוחרים ולהעביר כסף במהירות.

מרבית האתרים, מסעדות, חנויות ועסקים מקבלים WeChatPay  כאופציית תשלום בו הלקוחות סורקים את קוד ה- QR של בית העסק ומשלמים. סוחרים בעלי חנויות מקוונות של WeChat יכולים לקבל תשלומים ישירות מלקוחות, מלבד אתר המסחר האלקטרוני או האפליקציה הסלולרית.

UnionPay

  UnionPay היא איגוד כרטיסי הבנק של סין המוסדר על ידי הממשלה. לקוחות יכולים לשלם לסוחרים בצורה בטוחה באמצעות מותג כרטיסים מהימן בכל רחבי העולם. כרטיסי UnionPay מתקבלים בלמעלה מ -174 מדינות ו -52 מיליון סוחרים ברחבי העולם.

למטיילים סינים שהם מחזיקי כרטיס UnionPay יש הרשאות בלעדיות כגון: ללא עמלות עסקה זרות, ללא מגבלות רכישה, והנחות והנחות נהדרות מהסוחרים המשתתפים ברחבי העולם. בהכללה, אם אין אפשרות לשלם באחת האופציות הראשונות שהזכרנו, תיירים סינים יעדיפו להשתמש ב- UnionPay  כדי להסדיר חשבונות ותשלומים בעת נסיעה במקום VISA או מאסטרקארד ומזומן.

99Bill

99Bill  אינה פופולרית כמו AliPay ו- WeChatPay, וקיימת משנת 2005. זו חברת תשלומים עצמאית צד שלישי אשר רכשה רישיון תשלום צד שלישי בשנת 2011 מבנק אוף צ’יינה.

הרישיון מאפשר לחברה לעבד תשלומים מקוונים, תשלומים ניידים וכרטיסי תשלום מראש. למרות שמדובר בחברה קטנה, יש לה כבר 2 מיליון סוחרים רשומים.

יש לה יתרון בתחום הקמעונאות והמכירה הישירה ולכן זה שימושי לעסקאות חוצות גבולות עבור חברות בחו”ל.

PayEase

PayEase  הינה חברת תשלומים צד שלישי נוספת המעבדת תשלומים ניידים באמצעות SMS, בנקאות באינטרנט ומסופי קופה. היא שותפה עם 23 בנקים גדולים בסין, ותומכת ב 63 סוגים של כרטיסי אשראי וחיוב, כולל JCB  ומסטאקרד וויזה.

PayEase  תומכת גם בארנק האלקטרוני של Yandex.Money  שירות התשלומים המקוון האלקטרוני הגדול ביותר ברוסיה, ומציעה דרך מאובטחת למשתמשים לשלם לסוחרים מכרטיסי בנק, קיוסקי תשלום ועוד, וצפוייה להרחיב שירותיה לשווקים בינלאומיים אחרים.

מסחר אלקטרוני בסין, הקמת אתרים יעודיים לשוק הסיני

לימפיד מתמחה ביעוץ בתחום המסחר האלקטרוני בסין, הקמת אתרי אינטרנט יעודיים לשוק הסיני, שיווק דיגיטלי בסין, תרגום מקצועי לסינית ועוד. צרו קשר למידע נוסף והצעת מחיר.