מדוע אתר האינטרנט שלכם בסינית לא מופיע בתוצאות החיפוש בבאיידו?

[wd_hustle id="שיתוף" type="social_sharing"]

חברות ישראליות רבות משקיעות משאבים רבים בתרגום והקמה של אתרי אינטרנט יעודיים לשוק הסיני – ולמרות זאת, תוכן איכותי בסינית, התאמה ויזאולית לטעמם של הגולשים הסינית ואף התאמה טכנית הכוללת הסרה של מכשולים שעשויים לחסום גישה לאתר מסין – לא יבטיחו כי האתר יימצא בתוצאות החיפוש בבאידו – מנוע החיפוש הפופולרי בסין.

כיצד ‘עוזרים’ לבאיידו למצוא את האתר?

בהנחה שאתר האינטרנט אינו כולל תכנים שאינם חוקיים בסין, הוא צריך לכלול רכיבים שיסייעו למנועי החיפוש הסינים כגון באיידו לסרוק את האתר באופן זהה לסריקה שמבצע גוגל. כמו גוגל, מנועי החיפוש הסינים כוללים רכיבי תוכנה הנקראים ‘זחלנים’, אשר תפקידם לסרוק את רשת האינטרנט הסינית ולהחליט אילו מהתכנים יהיה נכון יותר מבחינת מנוע החיפוש לאנדקס.

פעולת האינדוקס (מהמילה Indexing), היא פעולה בה מייצרים מנועי החיפוש עותק של עמוד האינטרנט שהחליטו לאנדקס, ובעת חיפוש בסינית של הגולשים, מנוע החיפוש מאתר עמודים רלוונטיים באינדקס שלו, ומציג את תוצאות החיפוש בסינית על סמך האינדקס הזה.

למעשה, באיידו לא מראה את תוצאות האמת מרשת האינטרנט הסינית, אלא תוצאות רלוונטיות של אתרים כפי שהם שמורים אצלו באינדקס. פעולה זו מאפשרת לכל הליך החיפוש ושליפת הנתונים בסינית להתבצע באופן מהיר.

אלה הן הפעולות שצריך לבצע באתר על מנת שבאיידו ומנועי חיפוש סינים יכללו את האתר בתוצאות חיפוש

  • התקנה של Baidu master tool על אתר האינטרנט שלכם
  • הוספה של כתובת האתר לאינדקסים סינים שונים
  • אופטימיזציה של תוכן האתר בסינית על פי מילות המפתח שנבחרו בקפידה לקדם את האתר: הוספה של תגיות מטה וכותרות המשייכות לכל עמוד באתר – אלה יסייעו בהצגת התוכן בסינית בצורה שמנועי החיפוש יאהבו ובצורה שתופיעה בתוצאות החיפוש של הגולשים בסין. ניסוח טוב ומזמין יביא תנועה רבה יותר לאתר שלכם.
  • הוספת מפת אתר
  • הסרה של רכיבים המותקנים באתר שעשויים לשבש את מהירות הגלישה או חסימה חלקית של האתר בסין – לרבות קודים והתקנים המשוייכים לשירותי גוגל כגון: שימוש בשירות גוגל מפות, הטמעת קוד של
  • יוטיוב ועוד.
תוצאות חיפש בבאיידו: כך יוכל אתר אינטרנט להופיע לאחר הליך אופטימיזצייה ובסייע פעולות נוספות שציינו כאן

 

יש לכם אתר בסינית שאינו מאונדקס? נשמח לייעץ ללא עלות כיצד ניתן לגרום למנועי החיפוש בסין למצוא אתכם בקלות.

צרו קשר לקבלת חבילת שירותים מקצועית במחיר מיוחד