הייתם מוותרים בקלות על נתח של 40% מהלקוחות הפוטנציאלים בסין?

[wd_hustle id="שיתוף" type="social_sharing"]

נתונים חדשים מראים שאתר מותאם לגלישת מובייל הינו בגדר חובה. הנה כמה נתונים שכדאי לכם לחשוב עליהם כשאתם מתכננים אתר אינטרנט ייעודי לשוק הסיני:

על פי נתונים שפורסמו ביולי האחרון, אוכלוסיית האינטרנט של סין מונה 721 מיליון משתמשים, 86% מתוכם גולשים בתדירות משתנה באמצעות מכשירי טאבלט וסמארטפון.

מבדיקה שערכנו בחודש מאי 2015 בנתונים סטטיסטיים באתרים של לקוחות שאנו מנהלים עבורם קמפיין פרסומי ברשת האינטרנט הסינית, גילינו שבחלק מהאתרים אותם אנו מקדמים ברשת הסינית, 40%מהמבקרים באתר גלשו ממכשירי מובייל.

מבדיקה שערכנו בחודש שעבר גילינו שישנם אתרים בהם אחוז המבקרים שגלשו ממכשירי המובייל עמד על 90(!) – נתון משמעותי ביותר עבור המבקשים לקדם ולפרסם את אתר האינטרנט שלהם בסין.

אתרים שאינם מותאמים לגלישה בסמארטפון ובטאבלטים סובלים מירידה בתנועת הגולשים וואף בפגיעה בדירוג שלהם במנועי החיפוש הסינים. ניתן לראות אחוזי נטישה גבוהים של מבקרים באתר.

אילו אתרים צפויים לאבד מספר לקוחות פוטנציאלים גבוה יותר?

בראש הרשימה נמצאים אתרי מסחר אלקטרוני, פורטלי חדשות ומידע, אתרים בתחום התיירות, יהלומים ותכשיטים, קוסמטיקה, תוכנות לימוד (e-learning), שירותים רפואיים ופורטלים פיננסיים.

אתרים תדמיתיים של חברות בתחומים שונים של טכנולוגיה, יעוץ עסקי, תחומי תעשייה, חקלאות ומוסדות ממשל אינם צפויים לאבד תנועה גדולה של גולשים מסין מאחר ורוב הגולשים באתרים אלה מבקרים באמצעות מחשבים במהלך שעות העבודה בסין. עם זאת, אחוז הגולשים ממכשירי מובייל שעומד כעת על ממוצע של 10% צפוי לעלות.

מהו אתר רספונסיבי?

אתר שמותאם לגלישת מובייל הוא אתר שבאופן אוטומטי יידע להציג לגולש גרסה מותאמת לסמארטפון או טאבלט. בנוסף האתר צריך להיטען בקלות, ולהבנות בקוד קל וללא תמונות כבדות וקבצי פלאש. האתר נבנה באמצעות טכנולוגייתCSS3 אשר באמצעותה הדפדפן מזהה מאיזה מכשיר נכנס המשתמש לאתר ומתאימה את הגודל והרזולוציה שלו בצורה הפרופורציונלית והאופטימלית ביותר בהתאם למכשיר המשתמש, פעולה אשר מתבצעת באופן אוטומטי.

האם יש צורך בהקמת אתר אינטרנט חדש במידה והאתר שלכם אינו רספונסיבי?

לא בטוח כלל, בחלק גדול מהמקרים נוכל לעבוד על מבנה האתר הקיים ולהפוך אותו למותאם לגלישת מובייל. נשמח לייעץ ללקוחותינו כיצד להפוך את האתר שלכם לרספונסיבי. צרו קשר כאן.