יש לכם קצת זמן בביקור עסקי בשנגחאי? אטרקציות חובה למבקרים

[wd_hustle id="שיתוף" type="social_sharing"]

עושים עסקים בסין? סביר מאוד להניח שאחד המקומות הראשונים שתבקרו בסין היא העיר שנגחאי. זוהי  אחת מהערים המאוכלסות בסין ובעולם כ- 24 מיליון תושבים  ומהווה בליל של  של מסעדות סיניות מכל הפרובינציות , מאות ברים בסגנונות שונים, גורדי שחקים, מוזיאונים ועוד. יש לכם מעט זמן בין פגישה לפגישה או לפני הטיסה?  במאמר זה תוכלו לקרוא על  האטרקציות השוות בעיר.

הטיילת על נהר החואנג-פו – הבונד (The Bund)

טיילת הבונד (The Bund) נמצאת על גדות הנהר המפריד בין שני חלקי העיר  – היא אחד המקומות המרשימים לבקר בהם בעיר: מצד אחד מבנים ישנים בסגנון אירופאי ומהצד השני ניצבים להם גורדי השחקים המודרניים והגבוהים ביותר בסין.

פו-דונג וגורדי השחקים המרשימים שלה

הרובע העסקי החדש של שנגחאי  נבנה במהלך העשרים השנים האחרונות על גדות הנהר החוצה את העיר. מומלץ להתרשם מגודלו של המטרופולין ממרומי  אחד מהמצפים הנמצאים בארבעת גורדי השחקים של פו-דונג.

מגדל הטלוויזיה של שנגחאי, או מגדל הפנינה (TV Pearl Tower)  מציע למבקרים תצפית של 360 מעלות וקומת  זכוכית הצופה על העיר בגובה של 260 מטרים. המצפה הממוקם בבניין הסחר העולמי (SWFC) ממוקם בגובה 492 מטרים. מגדל הג’ין מאו (Jin Mao) הנמוך יותר, אבל מציע תצפית מרשימה מהבר הממוקם בקומה ה-87 שלו. מגדל שנגחאי המתנשא לגובה של 632 מטרים    הינו הגבוה ביותר בעיר ובניינו הושלמה בשנת 2015.

הרובע העתיק וגני יו יואן

הרובע ההיסטורי של העיר הוא למעשה השריד האחרון שנותר מהעיר העתיקה  שהיתה מוקפת חומה ונבנתה במהלך המאה ה-16

הגנים (Yu Yuan) נמצאים במרכזו של הרובע הבנוי בסגנון סיני עתיק ושזורים בתוכו עשרות של חנויות לממכר מזכרות לתיירים, בתי תה, חנויות קטנות ומסעדות המגישות אוכל מהמטבח הייחודי של שנגחאי. שווק לבקר!

ביקור עסקי בשנגחאי

לימפיד מספקת שירותי תרגום סינית ותרגום לסינית מקצועי עבור חברות ישראליות ואנשי עסקים המבקרים בשנגחאי

בין שאר השירותים אותם אנו מספקים: שכירת שירותי מתורגמן לסינית, שירותי יעוץ, שיווק דיגיטלי בסין, קידום אתרים בסין, עיצוב ובניית אתרים בסין ולוקליזציית תוכנה לסינית ודיבוב לסינית.