הידעתם? חברות ישראליות אינן יכולות לאחסן את אתר האינטרנט שלהן בסין בשל ענייני רגולציה מקומיים. מהו הפיתרון?

[wd_hustle id="שיתוף" type="social_sharing"]

רשת האינטרנט הסינית מביאה עימה אתגרים רבים עבור חברות מערביות המבקשות לפרסם ולקדם את עסקיהן באמצעות אתר האינטרנט שלהן בסינית. מעבר לענייני לוקליזציה, פערי תרבות דיגיטלית ותחרות קיימת בשוק, ישנם אתגרים טכנים הקשורים ל’חומת האש הסינית’ והצנזורה הקיימת ברשת האינטרנט הסינית, שמאטה את מהירות טעינת דפי האתר ומקשה על חווית גלישה עבור הגולשים הסינים.

אחסון האתר על שרת בסין אכן יקנה גישה מהירה לקהל הסיני וזמן טעינה מהיר של עמודי האתר ותכני מדיה כבדים יותר. עם זאת, רק חברות רשומות בסין יכולות לאחסן בסין. איחסון אתר בסין מחייב עמידה ברגולציות של רשות האינטרנט הסינית המחייבות את האתר לשאת במספר ICP,ופרוצדורות של רישום הכוללות ביורוקרטיה שעשוייה לקחת עד 4 שבועות.

אחסון אתרים בהונג קונג כתחלופה לאחסון בסין 

במידה ואתר האינטרנט שלכם מיועד למסחר אלקטרוני או שמדובר בפורטל גדול, רצוי לאחסן אותו על שרת בהונג קונג, יפן ואף סינגפור. מיקומו הפיזי של השרת אכן משפיע על מהירות טעינת האתר בסין. עם זאת, אנו ממליצים לאחסן בהונג קונג בשל מיקומה הפיזי הקרוב לסין, ועלויות אחסון שנתי הזולות משמעותית מאילו ביפן וסינגפור. שימו לב, גם אחסון אתרים בשרת הממוקם בחוף המערבי בארה”ב עשוי להשיג תוצאות טובות אבל רצוי לבחון את הביצועים לכל אתר באופן ספציפי.
ישנם שני סוגים אחסון אתרים עיקריים, ולכל אחד יתרונות וחסרונות עבור חברות המחפשות פיתרון לאחסון אתר האינטרנט שלהן.

אחסון אתרים בשרת שיתופי 

סוג זה של אחסון הינו הנפוץ והפופולארי ביותר כיום ומתאים לרוב האתרים הקטנים והבינוניים. בשיטה זו ספק האחסון מחלק שרת אחד ומאחסן בו מספר רב של אתרים, וכך גם המחיר זול יותר. הבעיה: מהירות טעינה איטית יותר וחסימה אפשרית של אתר האינטרנטבמידה ואחד מהאתרים היושבים על אותה כתובת IP נחסם או צונזר על ידי הרשויות הסיניות.

אחסון אתרים בשרת יעודי 

במערב מומלץ סוג זה של אחסון ממומלץ לבעלי אתרים בעלי תעבורה ונפח גדולים. 
השרת משמש אך ורק אתר אחד יחיד וכל משאבי השרת נתונים לאתר זה. עלות האחסון השנתי גבוהה יותר, אך עם זאת לא צפוייה חסימה של האתר בסין – כל עוד אינו כולל תכנים בעייתיים.

לימפיד מספקת פתרונות אחסון בהונג קונג ויעוץ בתחום אחסון אתרים בסין. לקבלת יעוץ צרו איתנו קשר.