הסכם תיירות ישראל – סין, פוטנציאל ענק לחברות תיירות פנים בישראל

[wd_hustle id="שיתוף" type="social_sharing"]

ידיעת ארכיון: בעקבות הסכם התיירות שנחתם בין ישראל וסין במעמד שרת החוץ גב’ ציפי לבני (ADS) נפתח חלון הזדמנויות בלתי רגיל לחברות התיירות בארץ ולכל העוסק בתחום זה. בשנת 2007 חל גידול של 61% במספר התיירים הסיניים הנכנסים לישראל לעומת 2006.

 “בין ישראל לסין נחתם הסכם ADS בסוף אוקטובר 2007, אחרי שנתיים של משא ומתן בהובלת משרד החוץ ומשרד התיירות ובשיתוף פעולה עם משרד הפנים. במשרד התיירות צופים כי החתימה על ההסכם תביא לגידול משמעותי בכמות התיירים הסינים הנכנסים לישראל.”

על-מנת למכור חבילות נופש וטיולים ללקוחות סיניים, יש לשווק את אתר החברה בצורה נכונה כך שיתאים לדרישות שוק התיירות הסיני. מלבד תרגום האתר מאנגלית או מעברית לסינית, מומלץ לבצע התאמת תוכן לקהל היעד הסיני.

חברות תיירות פנים או מורי דרך המבינים את גודל הפוטנציאל הטמון בתיירות הסינית לארץ מוזמנים לפנות אלינו על מנת לתרגם את אתר האינטרנט שלהם לסינית ולקדם אותו ברשת האינטרנט בסין.