עסקים בסין: חברת הביטוח הסינית PingAn מחפשת טכנולוגיות חדשות מישראל

[wd_hustle id="שיתוף" type="social_sharing"]

עסקים בסין: התפרצות וירוס הקורונה הביאה עימה הזדמנויות עסקיות רבות וטובות. המפגש הוירטואלי המתקרב  והתכנית המוצעת היא בדיוק אחת מהן. חברת הביטוח בעלת שווי השוק הגדול ביותר בעולם משנז’ן והנספחות הכלכלית הישראלית בגואנג’זו קוראות לחברות להגיש מועמדות למפגש מקוון עם נציגי הOpen Innovation של זרוע מחקר ופיתוח.

הנספחות הכלכלית בדרום סין וקונצרן הפיננסיים פינג-אן  העוסק בשירותים פיננסיים, בנקאות ו ביטוח, יערכו  מפגש ויראוטלי שיערך ב-26.5 לחברות ישראליות נבחרות המחפשות דריסת רגל בשוק הסיני. חלקו הראשון של המפגש יהיה פתוח לקהל הנרשמים וחלקו השני יוקצה לפגישות פרטניות בין נציגי החברה ל- 5-6 חברות ישראליות שייבחרו באופן אקסקלוסיבי על ידה.

קצת על קבוצת PingAn

קבוצת PingAn הינה חברת הביטוח הפרטית הגדולה  בסין ושוויה הינו הגדול ביותר בעולם במונחי שווי שוק. החברה נמצאת  במקום ה-29 ברשימת 500 Fortune. זוהי החברה הפיננסים החמישית בגודלה בעולם במונחי שווי שוק החולשת על מגוון תחומים  מסועפים כגון טכנולוגית בתחומי הAI, ה-Blockchain, Cloudtech, BigData ותחום הסייבר. הנספחות הכלכלית בגואנגז’ואו פועלת עם החברה גם סביב טכנולוגית הקשורות לבריאות דיגיטלית, טכנולוגיות רכב ונהיגה בטוחה ועוד.

לצורך מובילותה הטכנולוגית של PingAn, אשר מונה כמיליון וחצי עובדים בסין וברחבי העולם, חברת הבת PingAn Technology מהווה את מרכז המחקר והפיתוח של החברה והשקיעה כ-7 מיליארד דולר בעשור האחרון בטכנולוגיות שצוינו לעיל לצד טכנולוגיות נוספות. אם כך, אין זהו פלא שחברות וסטארטאפים בינלאומיים רבים מתחרים על תשומת ליבו של התאגיד.

עסקים בסין פינג-אן

תוכנית China Expansion Program

זרוע Open Innovation של החברה, אשר נקרא: China Expansion Program, מקיים בכל שנה כמה מחזורים של התכנית לקידום חברות בינלאומיות והטמעתן בשוק הסיני באמצעות ערוצי החברה: חברות הבת שלה, לקוחות, קשרי ממשל בסין, משקיעים ועוד. בניגוד לתכניות המובנות של חממות ואקסלרטורים המיועדות ברובן לחברות מתחילות או חברות בשלב Early stage, תכנית China Expansion  מיועדת לחברות בוגרות ומוכרות אשר מעוניינות בחדירה או בהתרחבות לשוק הסיני ולכן  החברות אינן נדרשות להשתתף בequity.

בדרך כלל, מעורבות בתכנית דורשת נוכחות פיזית של נציג מטעם החברה במשרדי PingAn בשנז’ן- דבר שעלול  להגביל חברות ישראליות רבות. אך עם זאת, לאור התפרצות מגיפת הקורונה נוצרה הזדמנות חד פעמית בה  לא נדרשת נוכחות פיזית של נציגי החברה בזמן המחזור הקרוב וכל ההטבות והחיבורים לתעשייה ולתאגיד יוצעו לחברות המשתתפות.

התכנית היוקרתית של PingAn Technology יחד עם עיריית שנז’ן, יקיימו הליך מיונים אוטומטי קפדני למחזור החמישי הקרוב.

בכדי לקדם הזדמנויות עסקיות עבור חברות ישראליות ולהבליטן אל מול מקבלי ההחלטות ב- Open Innovation China Expansion Program יוזמת  הנספחות הכלכלית של ישראל בדרום סין, מפגש וירוטאלי מול מנהלי החדשנות הפתוחה של PingAn, אשר ייתן למספר חברות ישראליות הזדמנות להציג את הטכנולוגיות שלהן.

המפגש צפוי להתקיים ב-26.5 באמצעות הzoom בהרשמה מראש, ויכלול הצצה לארגון ולתכנית החדשנות של PingAn.

מתוך רשימת הנרשמים ייבחרו חמש חברות לקיים פגישה אישית עם מנהלי תכנית ה-Open Innovation ועם משקיעים פוטנציאליים שיוזמנו על ידי PingAn והנספחות הכלכלית בגואנגז’ואו. הזדמנות זו נועדה לתת לחברות יתרון יחסי בהגשה לתכנית ובשיתופי פעולה עם החברה בפרט.

חברות ישראליות בשלות (בלבד) אשר מעוניינות להכנס לשוק הסיני, בתחומים: Health Tech,  Fintech, Proptech, Smart City, AutoTech,  מוזמנות להירשם בהקדם למפגש. נוסף על כך, חברות בכלות  טכנולוגיה ייחודית בתחומים אחרים אשר מזהות פוטנציאל גדול בחבירה לתחומי חברת PingAn מוזמנות להגיש גם הן מועמדות.

עסקים בסין שנז'ן

רישום למפגש וקבלת שירותי תרגום סינית מקצועיים על ידי ‘לימפיד’

שימו לב: ההרשמה באמצעות הטופס המקוון בלבד. ניתן להירשם עד ה-13.5. למידע נוסף והרשמה, הקליקו כאן. לימפיד תשמח להציע עבור החברות תרגום לסינית מקצועי של מצגות, פרופיל חברה, תרגום סרטונים ודיבוב לסינית, וכל הנדרש לשיפור הצלחת החברות בפגישות מול נציגי פינג-אן.