היצוא הישראלי לסין שובר שיאים והקלות על כניסה לשוק הקוסמטיקה הסיני

[wd_hustle id="שיתוף" type="social_sharing"]

היצוא הישראלי לסין שבר שיאים במהלך 2018, גדל בשיעור של 50%

המכון הישראלי ליצוא פרסם את דו”ח ‘התפתחויות ומגמות ביצוא הישראלי: סיכום מוקדם לשנת 2018‘. על פי הדו”ח, היצוא לאסיה רשם התאוששות מרשימה עם גידול חד בשיעור של כ-20% להיקף של כ-10 מיליארד דולר, והושפע באופן מהותי מהשינוי החד שהתקבל ביצוא הרכיבים האלקטרונים – כרבע מסך הסחורות המיוצאות לאזור זה.

מבין מדינות אסיה, השפעה בולטת הייתה באופן טבעי לשינוי החד בהיקפי היצוא לסין – המהווה יעד היצוא הגדול ביותר של ישראל לאסיה והחל משנת 2018 מהווה גם יעד היצוא השני בגודלו בעולם – כ-7.4 מיליארד דולר.

הקלות ברגולציה על כניסה לשוק הקוסמטיקה הסיני

בשנים האחרונות תעשיית הקוסמטיקה בסין נמצאת בצמיחה. על פי דוח שפרסמה לשכת הסטטיסטיקה הסינית, בשנת 2017 הגיעו המכירות גובה של כ-251.4מיליארד יואן (כ-37 מיליארד דולר אמריקאי).

לאחרונה שינתה סין את רגולציית רישום המוצרים הקוסמטיים המיובאים. החל מה-10בנובמבר 2018, נכנסו לתוקף תקנות חדשות הנוגעות לאופן הגשת מסמכים לשם רישום מוצרי קוסמטיקה לצורך תחילת יבוא לסין. חיים מרטין, הנספח הכלכלי של ישראל בבייגי’נג מביא סקירה עדכנית בתחום. לקריאת המאמר לחצו כאן.

לימפיד מתמחה בתרגום סינית עבור חברות מתחום הקוסמטיקה, תרגום אתרים לסינית, קטלוגים ותרגום של חומרי שיווק לסינית.

כתבות נוספות וחדשות עסקים בסין תוכלו לקרוא ב’פורטל עסקים בסין‘.