חדשות רשת האינטרנט הסינית- מבחר כתבות מתורגמות

[wd_hustle id="שיתוף" type="social_sharing"]

חדשות רשת האינטרנט הסינית – ידיעות ארכיון

באיידו מבטיחה לנקוט אמצעים בניטור מידע ברשת הסינית

מנוע החיפוש הגדול בסין מתכנן להשקיע יותר מ-15 מיליון דולר במטרה לשלב מאמץ עם השלטון המקומי במלחמה בתכנים ובפעילויות בלתי חוקיים ברשת הסינית. המהלך הגיע לאחר שבאידו נתבעה על ידי חברה להעברת דירות, בטענה שזו לא הסירה קישורים לחברות קש המשתמשות במערכת הפרסום שלה, זאת על אף שהיא מחוייבת לעשות כן.

החברה הודיעה כי תשקיע את הסכום בעיקר בטכנולוגיה ובהידוק הפיקוח על המידע. כיום כ-200 עובדים מעוסקים בניטור מידע ברשת ובטיפול בתלונות. בנוסף, החברה מתכוונת לייסד קרן בשווי מיליון וחצי דולר ללימוד גולשים על שימוש בטוח באינטרנט.

“נילחם באלימות ברשת, בהונאות למוצרי רפואה ובתכנים בלתי ראויים אחרים” אמר Shen Haoyu, בכיר בחברה. הוא הוסיף ואמר שהחברה סיננה יותר מ-10 מיליון אתרים בעלי תכנים בלתי חוקיים בשנה החולפת וכי הוא מקווה להכפיל מספר זה בשנה הבאה.

סין עושה מאמצים גדולים לנהל מידע באינטרנט בשנים האחרונות במיוחד בכל הקשור לפונוגרפיה, הימורים והשקעות מחוץ למדינה, אלימות ברשת ותכשירים רפואיים מזוייפים.

ענקית הקמעונאות האמריקני Wallmart תשקיע באתר המכירות buy360.com במטרה להגדיל מכירותיה בשוק הסיני

חברת ה-B2C המקוונת 360buy.com, גייסה הון של 500 מיליון דולר משישה פרטנרים אסטרטגיים בהם גם חברת וולמארט, על מנת לעמוד בביקושים בשוק הסיני המקוון, ומתכוונת לבנות מרכזים לוגיסטיים ברחבי המדינה.

החברה האמריקאית מעוניינת לפנות לכיסו של מעמד הביניים המתרחב בסין, ומוקדם יותר השנה השיקה אתר מסחר אלקטרוני עבור רשת ה”עשה זאת בעצמך” אשר נמצאית בבעלותה Sam’s Club.

חברת buy360 מחזיקה ב-14.1 אחוזים משווי שוק ה-B2C בסין, בזמן שחטיבת המסחר האלקטרוני של הענקית Taobao.com, מחזיקה ב-3.7 אחוז בלבד.

הנפקה מוצלחת לפלטפורמת שיתוף קבצי הוידאו Youku.com

youku, אחת ממוטציות היוטיוב הסיניות, גייסה קרוב ל-203 מיליון דולר, סכום שעבר את כל התחזיות, לאחר שמכרה כמעט 16 מיליון מניות בשווי מנייה של 12.80 דולר. הנפקתה המוצלחת של החברה באה לאחר שהמתחרה Tudou.com נכשלה בגיוס 120 מיליון דולר.

תעשיית הווידיאו המקוון נמצאת בפריחה גם בסין, אשר מהווה את הזירה השנייה בגודלה בעולם. עם זאת, שתי המתחרות המובילות בשוק אינן רווחיות, מה גם שעלות התכנים ורוחב הפס בסין הולכים ומתייקרים.

מלבד Tudou.com, Youku מתמודדת עם Ku6 Media Co Ltd, PPS.tv, PPTV ,ו-Qiyi.com חברות של ענקית החיפוש באידו.

חדשות רשת האינטרנט הסינית, ידיעות כלכלה ועסקים, יחסי סין וישראל ועוד – הקליקו לפורטל עסקים בסין.