טעויות נפוצות שחברות ישראליות עושות בקידום אתרים בסין

[wd_hustle id="שיתוף" type="social_sharing"]

אי מתן חשיבות למחקר שוק מקיף על השוק והמתחרים המקומיים

האם שווה לכם להשקיע כמה מאות דולרים כדי לחסוך אלפי דולרים? מחקר מקדים על המתחרים שלכם בסין ובדיקת רמת המחירים הקיימת בשוק של המוצרים או השירותים אותם אתם מעוניינים למכור בסין הינם הכרחיים ביותר על מנת לבדוק את כדאיות ההשקעה שלכם בשיווק לשוק הסיני.

חלק מהחברות הישראליות ויזמים שמבקשים לפעול בשוק הסיני באמצעות האתר שלהם ממעיטים בחשיבותם של מחקרי השוק המקדימים מאחר ומדובר בעלות שמתחילה בכמה מאות דולרים ויכולה להגיע לאלפי דולרים. עם זאת, חשוב לזכור שמחקר כזה עשוי לשקף את סיכויי הצלחתכם בשוק הסיני וייתכן שיחסכו לכם זמן וכסף רב במידה ונתוני המחקר ישקפו אי כדאיות.

בחירת הספק הזול ביותר

ישנה חשיבות רבה לביצוע סקר מחירים והשוואה בין הצעות מחיר של ספקים שונים. עם זאת כדאי לזכור שבחלק גדול מהמקרים – מה שעולה זול בסין ככל הנראה יהיה גם זול באיכות שלו. אם הצעת המחיר שקיבלתם זולה משמעותית מההצעות המתחרות  – ייתכן והשירות ניתן על ידי אנשי שיווק צעירים ובלתי מנוסים, או שחלק מהפעולות לקידום האתר עלולות להיעשות באמצעות שימוש בתוכנות או פעולות לא חוקיות, שעלולות לסכן את אתר האינטרנט שלכם ולגרום לפסילתו על ידי מנועי החיפוש.

בקשו רשימת ממליצים אם אפשר בנוסף לדוגמאות לפרוייקטים לשיווק אינטרנטי בסין וקידום אתרים בסין שנעשו על ידי הספק, על מנת שתוכלו לבחון את עבודתו טרם בחירה בו כספק.

חוסר מעורבות בהליך השיווק בסין

קידום אתר בסין ושיווק דיגיטלי בסין מצריך גם אדם מצד הלקוח שיהיה מעורב בהליך השיווק למרות בחירתכם בחברה שתעשה את העבודה בצורה מקצועית עבורכם. מעורבותכם חייבת להתחיל החל מפיתוח האסטרטגיה השיווקית בסין יחד עם חברת קידום האתרים, דרך קבלת החלטות לגבי שימוש בפלרפורמות המקומיות בסין, ועד לאפיון קהל היעד.

כמו כן, חשוב ביותר שתהיה לכם מעורבות בטכניקות השיווק בהן ישתמש המומחה לקידום האתר, זאת מאחר וישנן מומחים המשתמשים בטכניקות שעשויות לסכן את האתר שלכם, שימוש בתכונות, בוטים ומשתמשים פייק שניתן להוסיפם בתור עוקבים לדפי הרשתות החברתיות שלכם.

לימפיד מתחייבת לשמירה על אתיקה בקידום האתר שלכם בסין

אנחנו מתחייבים בפני לקוחותינו לקדם את אתר האינטרנט שלכם בסין בצורה אתית, הגונה, ללא שימוש בטכניקות שאינן חוקיות ולא לבצע פעולות שעלולת לסכן את אתר האינטרנט שלכם ולגרום לחסימתו לגולשים בסין. צוות המומחים של לימפיד בעל ניסיון של 13 שנה בתחום קידום האתרים בסין, מנהל השיווק שלנו עבד מספר שנים בבאיידו ומכיר היטב את מדיניות מנוע החיפוש ואילו פעולות יש לבצע על מנת לקדם את אתר האינטרנט שלכם בצורה המקצועיות ביותר.

לקבלת הצעת מחיר משתלמת לקידום האתר שלכם בסין צרו קשר.

מעוניינים בתרגום אתרים לערבית או לשפות נוספות? לחצו כאן.