טרנדים אחרונים בשיווק בוויצ’אט לשנת 2020: דגשים ליצירת תוכן אפקטיבי בסינית

[wd_hustle id="שיתוף" type="social_sharing"]

טרנדים אחרונים בשיווק בוויצ’אט לשנת 2020: דיברנו רבות על החשיבות בשימוש באפליקציית וויצ’אט  כפלטפורמה שיווקית ותקשורת עם הלקוחות בסין.  כחלק מהטרנדים האחרונים לשנת 2020 בשיווק באפליקצייה מספר אחת בסין לשנת נרצה לספר לכם מה כולל תוכן שיווקי אפקטיבי שיצליח לגנוב את תשומת לב העוקבים בפיד, מאחר ויצירה שלה תוכן אפקטיבי לוויצ’אט שונה במעט מיצירה של תוכן לפלרפורמות אחרות.

יצירת פוסט הכולל 3 מרכיבים  בכתיבה

וויצ’אט אינה שונה מרוב הפלטפורמות החברתיות האחרות בכך שיש לה פיד ראשי להצגת הפוסטים. באופן הדומה להעלאת פוסט בבלוג יש לקחת בחשבון גם כאן אופטימיזציה של התוכן – כתיבה באופן ‘ישר ולענין’, יצירה של תוכן שלא יגרום לקוראים לאבד ענין מהר, וחובה לסיים עם פאנצ’-ליין, ‘משפט מחץ’ שייגרום לקוראים שלכם להגיב, וללחוץ על כפתור ה-WOW

יצירת תוכן מקורי ואיכותי בסינית

בין ים התכנים בפיד של המשתמשים צריך להתבלט בצורה שתדבר ללקוחות שלכם בדרך איכותית המתמקדת בתחומי הענין הספציפים שבגללם הם בחרו לעקוב אחר החשבון שלכם. בשונה מפרסום תוכן המופץ לקהל רחב בקליק (כמו בוויבו – טוויטר הסינית), פוסט בחשבון הוויצ’אט צריך לשרת מטרה ספיציפת כגון הצגה של מוצר או שירות שאתם מספקים, מיתוג החברה או מבצע – וכאן דרושה  מחשבה ויצירה בכתיבת התוכן בסינית.

תוכן מותאם לחיפוש בתוך האפליקציה

בוויצא’ט ישנה אופציית חיפוש ולמרות שאינה משמשת כאופציית חיפוש מתקדמת, עדיין רצוי לקחת בחשבון את היותה כפיצ’ר של האפליקציה. בדומה לפרסום מאמרים לקידום אתרים ברשת, גם כאן חשוב לשלב מילות חיפוש בתוכן הפוסט, ובמיוחד בכותרת הראשית וכותרות המשנה של הפוסט.

תרגום לסינית של תכנים שיווקיים קיימים

במידה ויש ברשותכם תוכן שיווקי קיים שנעשה בו שימוש בעמודי הרשתות החברתיות והוא רלוונטי עבור השוק הסיני – ניתן להשתמש בו ולתרגמו לסינית בדגש על אופן הכתיבה ושמירה על הדגשים שהעלינו במאמר זה. ייתכן ויהיה צורך בשירותיו של מתורגמן לסינית המתמחה יותר בכתיבה שיווקית ופחות בתרגום תכנים טכניים.

טרנדים אחרונים בשיווק בוויצ’אט – מה אנחנו מציעים?

לימפיד מספקת שירותי שיווק דיגיטלי בסין, הצוות שלנו נושם וחי את הטרנדים האחרונים השיווקיים בסין. אנו מתמחים בהקמת חשבונות רשמיים בוויצ’אט עבור לקוחות המגיעים ממגוון של תחומים, פיתוח אסטרטגיה שיווקית ביחד עם הלקוח, כתיבה ויצירה של תוכן מקורי בסינית, תרגום תוכן מקצועי לסינית, שיווק בוויצ’אט לצד רשתות חברתיות אחרות בסין, קידום אתרים בסין, קמפיין מקוון בבאידו מנוע החיפוש הפופולרי בסין ועוד. צרו קשר לקבלת יעוץ חינם ללא עלות.