טרנדים בשיווק דיגיטלי בסין 2020: וידאו ולייב סטרימינג

[wd_hustle id="שיתוף" type="social_sharing"]

טרנדים בשיווק דיגיטלי בסין 2020: הפופולריות של תכני וידאו, סרטונים קצרים, ושידורים חיים לקהל העוקבים בסין על ידי ‘מובילי דעת קהל’ העלתה הילוך במהלך השנה החולפת במיוחד – והמגמה הזאת תמשיך להיות אחד מהטרנדים הכי חמים בשיווק דיגיטלי בסין.

הדרך לבלוט בסין מול המתחרים נעשתה מאתגרת יותר, במיוחד בשל הפופולריות הרבה של הרשתות החברתיות בסין לרבות וויצ’אט וווייבו – ואופן קידום ושיווק של תוכן דיגיטלי משתנה בהתאם.

גם חברות ישראליות המבקשות לחדור לשוק הסיני צריכות לקחת בחשבון את השינויים בהרגלי הצריכה של הסינים בכל הקשור לתוכן ומידע. אמנם הטרנד השיווקי מובל על ידי מותגי אופנה, מוצרי צריכה ופנאי בסין, ורוב הייצוא הישראלי הינו בעיקר טכנולוגיות למינהן – ועדין, פתיחות לתרבות הסינית היא המפתח לקידום העסקים בסין.

טרנדים בשיווק דיגיטלי בסין 2020

 

כיצד ניתן לפנות אל קהל הלקוחות שלכם בסין בעלות הפקה שאינה יקרה?

שכירת שירותיהם של מובילי דעת קהל עשויה להיות הוצאה יקרה ולא ריאלית עבור רוב החברות הישראליות המבקשות לחדור לשוק הסיני. עם זאת, תוכלו להפיק גרסאות מתורגמות לסינית של סרטוני החברה, סרטוני מוצר והסברה או פשוט להעביר מסר מוקלט עבור הלקוחות שלכם בסין ובו תוכלו לדבר על המוצרים שלכם ולהציגם או פשוט לדבר אל קהל הלקוחות שלכם בסין.

חומרי מדיה קיימים ניתן לתרגם לסינית על ידי הוספה של כיתוביות, אך מומלץ להוסיף דיבוב בסינית על מנת ליצור אפקט גדול יותר של הסרטון. ככל שהסרטון יהיה בולט יותר כך ניתן יהיה להפוך אותו לויראלי ברשתות חברתיות.

טרנדים בשיווק דיגיטלי בסין – מה אנחנו מציעים?

לצד עיצוב ובניית אתרים יעודיים לשוק הסיני וקידום אתרים במנוע החיפוש באיידו, לימפיד מספקת שירותי שיווק בוויצ’אט – האפליקציה / רשת חברתית שמהווה פלטפורמה שיווקית מספר אחת בסין. השירותי כולל הקמת חשבון רשמי בוויצ’ט, פיתוח אסטרטגיה שיווקית וניהול תוכן בסינית עבור לקוחות.

תרגום תכני מדיה לסינית לרבות הפקת סרטוני וידאו , תרגום סרטונים לסינית והפקת כיתוביות, דיבוב מקצועי לסינית של סרטונים קצרים, הפקות מדיה, פרסומות וסרטוני הסברה.

הקמת חשבונות רשמיים לחברות ישראליות בוויבו – פלטפרומת הציוצים הסינית, ו-youku.com – פלטפורמת הוידאו של סין המקבילה ליוטיוב החסומה לגישה מסין.