4 טרנדים שיווקיים בסין שאתם חייבים לראות

[wd_hustle id="שיתוף" type="social_sharing"]

טרנדים שיווקיים בסין: סין הפכה למרכז החידושים הטכנולוגיים באסיה ולמובילה בתחומים מסויימים בעולם כולו. חידושים אלו עיצבו מחדש גם מגזרים אחרים כמו שיווק, מסחר אלקטרוני, קמעונאות ועוד. במאמר הקצר הזה נספר על ארבעה טרנדים שיווקיים פופולריים בסין ונראה מה קורה כאשר טכנולוגיה ושיווק מתמזגים יחד באופן שמעורר יצירתיות והשראה בקמפיינים ובפעילויות שיווקיות בכדי למשוך את תשומת ליבם של הצרכנים.

טרנדים שיווקיים בסין: מופעי רחפנים למטרות שיווק ומייצגים אחרים

מופעי הרחפנים עשויים להיות חלק מעתיד השיווק עם חידושים ביכולת תצוגה שלא נראתה עד כה באמצעות נורות LED המחוברות לרחפנים, הגורמים ליצירת אפקטים תלת מימדיים בשמיים חשוכים. אחד השיאים האחרונים בסין היה כש-5,164 רחפנים שוגרו לשמי העיר שנזן לכבוד חגיגות המאה של המפלגה הקומוניסטית ויצרו לא פחות ממאה צורות ומייצגים של פטיש ומגל. מופע האומנות אף נכנס לאחרונה לספר השיאים של גינס עם המספר הגדול ביותר של רחפנים שהושקו אי פעם יחד.

זו לא הפעם הראשונה שסין משתמשת ברחפנים לקידום מכירות וקמפיינים ייחודיים. בעיר ז’נגג’ואו כ-200 רחפנים לקחו חלק במופע שאורגן על ידי מרכז קניות מקומי. בטיאנג’ין התקיימה בעיר מופע רחפנים שהציג את ציור ליל הכוכבים המפורסם של וינסנט ואן גוך עם 600 רחפנים שהאירו את השמיים ויצרו ספירלות צבעוניות.

הדור הבא של מסכי LED תלת מימד

חלפו הימים של שלטי חוצות ופרסומות סטטיות שרואים לאורך הרחובות הסואנים. בסין, מסכי LED תלת מימדיים הם הדבר הגדול הבא שתוכלו לראות על בניינים גבוהים ומרכזי קניות, מה שמעניק לצופים אפקטים מוחשיים בזמן הצפייה בהם. בצ’נגדו הותקן קיר וידאו מעוקל בגודל 900 מ”ר בצורת L הפך לוויראלי ברשתות החברתיות עם התצוגות שלו, בין המפורסמות בניהן היא ספינת החלל של מסע בין כוכבים המגיחה מהמסך.

בשנג’ן הוקם מסך LED אופקי תלת מימדי על גבי בניין גבוה עם אפקטים שונים, כמו אסטרונאוט מקפץ בחלל וארון עם פריטים לצד תצוגות אחרות, ומדהים את העוברים והשבים ברחוב מהמופע הסוריאליסטי שלו. אופנת מסכי LED תלת מימדיים עדיין רק בראשיתה, אך זה רק עניין של זמן עד שיוקרנו על המסכים פרסומות של מותגים גדולים באופן שעוד לא נראה עד כה על מסכים.

הדור הבא של שלטי חוצות עצומים בגודלם

פרסום חוצות מורכב בדרך כלל ממודעות מסורתיות כמו שלטי חוצות, עמודי תאורה, גשרים ולאורך הרחובות. מותג היוקרה  Diorהשיק לאחרונה את המודעות שלו על ידי הארת מגדל שלם בעיר צ’נגדו. לא רק מדובר במגדל אחד – שני בניינים הוארו במקביל במסגרת הקמפיין שזכה לחשיפה אדירה ברשתות החברתיות בסין ובעולם.

Dior האירה שני בניינים מכיוון שהמודעה כללה טקסטים קצרים ותצוגות מוצרים על מנת שיהיה ניתן לצפות בתצוגה ממרחק מחלקים שונים של העיר. בעוד שרבים מתושבי העיר רואים בתצוגה דבר מרשים כאשר אורות וצבעים שונים מהבהבים מקשטים את מרכזה, יש גם אנשים שטוענים למטרד ולזיהום אור אם המודעות מתנגנות כל היום.

Vtubers – כוכבי רשת וירטואליים

דמויות וירטואליות או Vtubers הפכו להיות הטרנדים הגדלים בסין שעוזרים למותגים לקדם את המוצרים והשירותים שלהם. באמצעות מובילי דעת קהל וירטואליים, וכחלק מצמיחת הרשת החברתית לצעירים BiliBili, מפרסמים יכולים להגיע לקהלים צעירים בסין מאחר ויש להם קהל עוקבים עצום. אחד ה-Vtuber המפורסמים בסין היא Luo Tanyi, שהופיע בקמפיינים של Pizza Hut ו-KFC.

אמנם היא רק דמות וירטואלית, אבל היא הופיעה בכמה אצטדיונים בסין עם כרטיסים שאזלו בכל הקונצרטים. אחד היתרונות של עבודה עם מובילי דעת קהל וירטואליים הוא שמותגים מפחיתים את הסיכונים של מעורבות בשערוריות ובנושאים שנויים במחלוקת מכיוון שהמשפיעים הללו אינם בני אדם, ומופעלים על ידי צוות של אנשים.

Vtubers

שיווק דיגיטלי בסין וקידום אתרים בסינית עם צוות המומחים של לימפיד

לימפיד מתמחרה בקידום אתרים בסין ושיווק דיגיטלי בסין, הקמת קמפיינים מקוונים במנועי חיפוש סינים, תוכן בסינית, הקמת אתרים יעודיים לשוק הסיני, תרגום לסינית, דיבוב סרטוני וידאו לסינית ועוד. להצעת מחיר, או יעוץ ללא עלות צרו קשר!