כיצד ניתן לשווק אטרקציות תיירות בארץ לסינים באופן פשוט וייחודי?

[wd_hustle id="שיתוף" type="social_sharing"]

בעקבות העלייה החדה במספר התיירים הסינים הפוקדים את ישראל השנה, כך גם גוברת התחרות על תשומת ליבם של התיירים בקרב אטרקציות התיירות בארץ – במיוחד בכל הקשור למידע הזמין ברשת האינטרנט ופרסום תוכן מקודם וממומן במנועי החיפוש הסינים.

למרות התחרות הגוברת, ישנן דרכים פשוטות וחכמות ליצירה של מיתוג איכותי אשר המבקרים הסינים לא יוכלו להתעלם ממנו בין ים האפשרויות העומדות בפניהם בביקור בארץ.

הכירו את Mafengwo.com– פורטל התיירות הגדול בסין שכולו נכתב על ידי המטיילים עצמם – והוא מוגדר בתור ה-TripAdvisor הסיני. בדומה למקבילו המערבי, הפורטל מציג מידע מסווג לפי מדינות, ערים, מקומות ואטרקציות תיירות, בתי מלון ומסעדות, בו הגולשים מפרטים התרשמותם מהמקום וכותבים המלצות.

הגנים הבאהיים בחיפה – אחת מאטרקציות התיירות המומלצות ביותר בביקור בארץ לפי אתר mafengwo

מהו הייתרון בשיווק באמצעות המלצות לעומת פרסום וקידום במנועי חיפוש? 
הצרכן הסיני (והתייר בפרט) ידוע כחשדן, ועצות מפי סינים אחרים הינן בעלות השפעה רבה בכל הקשור לקבלת החלטות לפני רכישה – כך גם לגבי ביקור במקומות בילוי, שהייה בבתי מלון, אטרקציות תיירות ועוד. באמצעות יצירת תוכן איכותי כתוב ומצולם המספר בצורה חיובית על המקום, והפצתו ב-Mafengwo ופלטרפורמות אחרות בסין – ניתן יהיה למתג את המקום ולגרום לתיירים הסינים לרצות לבקר בו.

עם זאת, חשוב לעשות זאת בצורה מחושבת ומקצועית, יש לבחור את האתרים והפורומים המתאימים לפי פילוח של קהל יעד ולהעלות את התוכן בצורה מתוזמנת ועקבית באופן שלא ניתן יהיה להתעלם ממנו.

לימפיד מתמחה במיתוג, כתיבת תוכן ופיתוח אסטרטגיה שיווקית שונה ברשת האינטרנט הסינית, קידום אתרים בסין, שיווק ברשתות חברתיות בסין לרבות וויצ’אט, ושירותי תרגום סינית מקצועיים לחברות הנכנסות לשוק הסיני.