מקדמים את פני התיירות הסינית: אתרים בסינית – כך עושים זאת נכון בחמש פעולות

[wd_hustle id="שיתוף" type="social_sharing"]

עם פתיחתה המלאה של סין והסרת כל המגבלות לאחר 3 שנים, צפוי ענף התיירות הסינית היוצאת והנכנסת לפרוץ קדימה ותיירים סינים צפויים לשוב גם לישראל במסגרת ביקורים למטרות תיירות ופנאי, ועסקים – כפי שהיה לפני פרוץ מגפת הקורונה. אמנם אין צפי לגל תיירות עם פתיחתה של סין, אך בהחלט זהו זמן מצויין להסיר אבק ולהתחיל להתארגן בהתאם לשובם של התיירים הסינים. אלה הן הפעולות שעליכם לעשות לקראת שובם של התיירים מסין.

חדשות תיירות מסין

תרגום מקצועי לסינית

זה הזמן לרענן תכנים ישנים ולתרגם תכנים חדשים.  תרגום איכותי לסינית המשלב כתיבה באופן שיענין גם את המבקרים באתר וגם את מנועי החיפוש הסינים – לקידום האתר ברשת האינטרנט הסינית. לשם כך חשוב להשתמש בשירותיו של מתרגם מקצועי דובר סינית שפת אם בעל רקע וידע נרחבים בתחום התיירות וישראל בפרט: גיאוגרפיה של ישראל, היכרות עם ההסטוריה של עם ישראל, תנ”ך, תרבות, שמות מקומות, אישים ועוד.

נוסף על כך, חשוב גם לתת דגש על סגנון כתיבה שמחד ייצר עניין בקריאה ורצון של המבקרים באתר להתעניין בשירותים שאתם מציעים וליצור קשר, ומאידך ייגרום גם למנועי החיפוש הסינים להעלות את דירוג האתר על פי מילות מפתח רלוונטיות. שילוב של מתרגם מקצועי ואנשי שיווק וקופרייטינג יבטיח הצלחה ייתרה ביחס למתחרים אחרים.

אתר בסינית המותאם לגלישה באמצעות המובייל

סין היא אחת מהמדינות המובילות באחוז המשתמשים באינטרנט סלולרי, ואתר ריספונסיבי המותאם לגלישה בנייד הינו בגדר חובה  – על אחת כמה וכמה כשמדובר באתר בתחום התיירות והפנאי והמשתמשים בו יבקרו בו בעת חופשה. יותר מכך, במידה ואתם מקימים אתר אינטרנט חדש – מומלץ להקים אותו בתור אתר יעודי לנייד או מיני אפליקציה שיכולה להשתלב עם וויצ’אט.

לוקליזציה של האתר

כאשר מדברים על לוקליזציה של האתר יש לקחת בחשבון התאמות טכניות והתאמות ויזואליות.

יש להשתמש ברכיבים טכניים באתר שאינם חסומים בסין מאחר והרגולציות החלות על מידע ברשת האינטרנט הסינית הן מהמחמירות שיש וחשוב להיות מעודכנים בנוגע לחוקים של איסוף מידע, אחסון אתרים, פרסום תכנים ועוד. יש להמנע משימוש ברשתות חברתיות חסומות כגון: פייסבוק, יוטיוב ושימוש ושילוב של שירותי גוגל האתר לרבות גוגל מפות ועוד – מאחר ואלה עשויים לגרום לחסימת האתר בסין.

רצוי אף להפריד את האתר בסינית מהאתר שלכם על מנת ליישם לקוליזציה מלאה שלו מבלי לפגוע בפעילות האתר בשפות האחרות שלו. נשמח ליעץ לגבי תרגום ולוקליציה ולבצע את העבודה הטכנית בצורה מקצועית עם צוות המתרגמים והמתכנתים שלנו.  יש לשקול פתרון אחסון מותאם לקהל הגולשים בסין על מנת לספק חווית גלישה חלקה באתר, אחסון על שרת מקומי או בהונג קונג.

לוקליזציה והתאמה ויזואלית של האתר לשימוש הגולשים הסינים: השתמשו בתמונות של תיירים סינים המבקרים בארץ על מנת ליצור אמינות, ענין וסולידריות של הגולשים הסינים, הוסיפו תכנים של לקוחות סינים המרוצים מהשירות וכאלה המספרים באתר על הביקור המוצלח בארץ וחווית השירות עם החברה שלכם. הוסיפו אפשרות ליצירת קשר באמצעות הוויצ’אט, השתמשו בצ’טבוטים תומכי סינית על מנת למקסם פניות מהאתר.

לימפיד מספקת שירותי תרגום סינית של אתרי תיירות הפונים לשוק הסיני המתפתח. אנו מתמחים בהקמת אתרים וקידום אתרים בסין במנועי חיפוש וברשתות חברתיות: תרגום מקצועי לסינית, דיבוב סרטונים לוידאו ועוד. צרו קשר להצעת מחיר ומידע נוסף.