עיצוב אתרי הפאראלאקס כובש את סין

[wd_hustle id="שיתוף" type="social_sharing"]

בשנים האחרונות עוברת סין מהפיכה של ממש בכל הקשור לאופנת אתרי האינטרנט. במשך שנים סין היתה ידועה בחוסר היצירותיות העיצובית בכל מה שקשור לעיצוב גרפי ובניית אתרים בפרט. אתרי האינטרנט היו דלים בעיצוב וכללו בעיקר מספר רב של קישורים ותכני טקסט שמילאו את דפי האתר ולכך הורגלו הגולשים בסין.

האופנה החדשה של אתרי הפארלאקס פשטה בסין כמו אש בשדה קוצים וירטואליים הודות לשיפור בטכנולגייה עיצובית ותשתיות האינטרנט בסין ונושבת משב רוח מרענן ברשת האינטרנט הסינית. האלמנט המרכזי באתרים אלו כוללים תנועה, בלוקים של טקסט ותמונות הנעים על ציר אנכי (בדרך כלל), או אופקי, ולפעמים אפילו אלכסונית. בנוסף נכנס גם אלמנט של תלת מימד הנותן תחושה חייה יותר של אתר האינטרנט.

מהם הייתרונות של אתרי הפאראלאקס? 
בניית אתר הפאראלאקס יכולה להמם את הגולשים ברגע שהם מבקרים בו, או להכניסם לאווירה המיוחדת אותה אנו רוצים להעביר במסר. במידה ובניית האתר נעשית נכון, היא עוזרת להדגיש אלמנטים של תוכן על ידי פירוק של העמוד למספר של אזורים, שכל אחד מהם ניכר באנימציה הייחודית לו, ואם העימוד והטיפוגרפיה מבוצעים בצורה חכמה, הם ממש מזמינים את הגולש לקרוא אותם.

כך ניתן לשלב תוכן רב בעמוד הבית להבריח את המבקרים בו. לא פחות חשוב, האפשרות להכניס הרבה תכנים טקסטואליים לעמוד הבית מקנה עדיפות בקידום האתר במנועי החיפוש בסין.

דוגמא משלנו: אתר האינטרנט החדש של ‘כנען קוסמטיקס’ בסינית 
לאחרונה סיימנו את הקמתו של האתר המיועד לשוק הסיני וכולל קטלוג מוצרים, דפי מידע וחנות למסחר באליבאבא. כוונת הלקוח היתה ליצור אווירה מיוחדת באתר על ידי שימוש בעיצוב פארלקס הכולל סרטון תדמיתי שצולם בים המלח, וסאונד המתנגן כאשר המבקרים נוחתים בעמוד הבית היישר לים המלח.

בהתאם לסטנדרטים האחרונים הנדרשים בסיןאתר כנען קוסמטיקס החדש הוא אתר ריספונסיבי המותאם לגלישה במכשרי סמטרטפון וטאבלט ומאוחסן על שרת הממוקם בהונג-קונג – על מנת לאפשר גישה קלה ומהירה ללקוחות מסין
עיצוב: יעקוב טמשה, תכנות והקמה: לימפיד