עסקים בסין בעידן שלא ניתן לבקר בסין – כך תעשו זאת נכון

[wd_hustle id="שיתוף" type="social_sharing"]

למרות שעושה רושם שהקורנה כבר מאחורינו בישראל, השמיים לסין עדיין סגורים ולא ברור מתי יחודשו הטיסות הישירות ובאיזה מתווה יוכלו סינים וישראלים להגיע לביקורי עבודה ותיירות הדדים בין שתי המדינות. ההגבלות על כניסה לסין לצרכי עסקים מערימות קשיים עבור יצואנים וחברות הפעילות בשוק הסיני או כאלה המעוניינים לפעול בו בימים אלה. על אף שלא ניתן לבקר בסין ניתן להתגבר על אתגרים אלה באמצעות תקשורת מקצועית עם הסינים בשלט רחוק. הנה שלוש דוגמאות:

תרגום מקצועי של מצגת לסינית

עבור חברות המעוניינות לחפש שיתופי פעולה עם הסינים, איתור מפיצים או משווקים, או חברות המעוניינות בחיפוש אחר משקיעים מומלץ להציג מצגת בשפה הסינית שתוכל להעביר את הרעיון העומד מאחורי החברה / היוזמה בצורה הטובה ביותר שניתן להעביר בשל העובדה שלא ניתן להפגש פנים מול פנים עם הצד הסיני.

רצוי שהמצגת לא רק תהיה מתורגמת לסינית בצורה מקצועית אלא גם תהיה כתובה בצורה טובה, מעניינת ואינפורמטיבית. זכרו – הרושם הראשוני שלכם מול הסינים ככל הנראה ייתקבל מהחומרים המתורגמים שתעבירו אליהם – ומוטב להשקיע מאמצים בתדמית שלכם על אחת כמה וכמה אם לא ניתן להפגש פנים אל מול פנים עם הצד הסיני.

העברת המסר באמצעות תכני וידאו

תכני וידאו צברו פופולריות רבה בסין בשנים האחרונות ובמיוחד מאז פרצה מגפת הקורונה במדינה. יש לכך גם קשר לצריכה של תכנים “חיים יותר” ולא רק תוכן כתוב. תכני וידאו מעבירים את המסר בצורה טובה יותר ובעלות לא גדולה ניתן להפיק סרטון תדמית, סרטוני הסברה, קטלוג מוצרים, הדגמה חיה ואפילו הודעה מוקלטת לסינים שתחפה באופן מסויים על היעדרות הקשר האישי החסר מאחר ואין אפשרות להפגש.

יש לכם תכני וידאו מוכנים? השתמשו בהם ותרגמו אותם לסינית. ניתן להוסיף כתוביות בסינית או להשקיע מעט יותר ולדבב לסינית את התכנים שלכם על מנת ליצור אימפקט טוב יותר שבהחלט עשוי לסייע בעשיית עסקים טובים בסין בעידן שלא ניתן להפגש לצורך עסקים.

פגישות עסקים מקוונות עם שירות תרגום לסינית סימולטני

נכון, פגישה מקוונת אינה תחליף דומה לפגישת עסקים אמיתית בסין, פנים מול פנים – כזו שמתלווה עם ניואנסים קטנים הקשורים לתרבות העסקית הסינית, ובניית מערכת היחסים העסקית שלכם עם הסינים – הגואנשי.

למרות זאת, בהיעדר אופציות אחרות הפתרון של פגישות עסקיות מקוונות ושיחות ועידה עם הצד הסיני עשוי להיות יעיל, אך רצוי מאוד לתת חשיבות ייתרה למתורגמן מקצועי שיגשר בין שני הצדדים, יתרגם סימולטנית את המסרים ופרטי השיחה, ויהיה בקיא בתחום הספציפי בו פועלת החברה. מתורגמן סימולטני מקצועי עשוי למקסם את הצלחת הפגישה שלכם עם הסינים ולחבר טוב יותר בין שני הצדדים.

תקשורת עסקית עם הסינים

שירותי תרגום סינית עם לימפיד

לימפיד מספקת שירות תרגום לסינית ומסינים עבור חברות הנכנסות לשוק הסיני או חברות הפעילות בו. אנו מתמחים בתרגום מקצועי לסינית של תכנים טכנים עבור חברות טכנולוגיה מתחומים שונים: אופטיקה, מדיקל, תוכנה, חקלאות,מים, תחבורה, טכנולוגיית רכב, סייבר ועוד. צוות המתורגמנים שלנו ממוקם ברובו בסין ומציע גם שירותי תרגום תכנים שיווקיים ותכני משפטיים. צרו קשר להצעת מחיר מהירה.