עסקים בסין, טכנולוגיה, שיווק וחוק בסין: 10 אתרים מומלצים לעקוב

[wd_hustle id="שיתוף" type="social_sharing"]

מעוניינים לקבל את מיטב העדכונים האחרונים ולעקוב אחר מה קורה בשוק הסיני? בין אם אתם יצואנים, יזמים, מתעניינים בשוק הסיני או פעילים בו, הנה הרשימה שלנו לאתרים המומלצים – תוכלו לעקוב אחר האתרים האלה על מנת להתעדכן במיטב החדשות האחרונות על רשת האינטרנט הסינית על חוקים ורפורמות בסין, שיווק דיגיטלי בסין, עסקים, טכנולוגיה ותרבות.

TechNode

אם אתם רוצים לעקוב אודות החדשות האחרונות לגבי מגמות בשוק הסיני, סטארטאפים וטכנולוגיה – רצוי לעקוב אחרי האתר של  TechNode.  האתר מכסה מגוון נושאים בנושאי עסקים, סיפורי הצלחה של יזמים, חדשות, אירועים וכנסים בסין ומחוצה לה. האתר מציע מנוי פרימיום לגישה מלאה לחדשות, סמינרים מקוונים וניוזלטרים.

The South China Morning Post

South China Morning Post הוא עיתון אשר פעילותו ממוקמת בהונג קונג, ומציע חדשות ועדכונים רשמיים אודות הונג קונג, סין ואף מעבר לגבולותיה. הוא מכסה מגוון רחב של נושאים שימושיים לבעלי עסקים, יזמים ויועצים. הגרסה המקוונת שלו כוללת מגוון רחב של אייטמים חדשותיים בסרטוני וידאו.

Jing Daily

אם אתם בתחום מותגי היוקרה, האופנה והקמעונאות, ג’ינג דיילי הוא האתר עבורכם. האתר מספק את החדשות והעדכונים האחרונים על מגזר מותגי היוקרה הסיני ועל מגמות השוק בסין. מלבד חדשות, אתר העיתון מציע תובנות צרכניות על הדורות הצעירים, כמו דור המילניום,דור ה-וGen ועוד. תוכלו גם לקרוא על פרופילי מנהלים בתחום ואנשי המי ומי בשוק היוקרה, וללמוד על הצלחתם.

The China Law Blog

אתר מומלץ ביותר ליזמים, מנכ”לים ובכירים שרוצים לדעת יותר על החוקים הסיניים. הבלוג מנוהל על ידי עורכי דין אשר חולקים את מומחיותם בנוגע לדיני עסקים בסין, חובות ומיסים, וחוקי צרכנים. בין אם אתם מעוניינים לדעת על מיסי יבוא או דרישות משפטיות להקמת עסק, הבלוג מספק טיפים ועצות מקצועיות עבורכם. קישור לבלוג.

China Internet Watch

China Internet Watch מכסה את המגמות הדיגיטליות האחרונות בסין עם חדשות האינטרנט על ענקיות הטכנולוגיה הגדולות כמו ביידו, עליבאבא וטנסנט. הוא כולל נושאים על ערוצי המדיה החברתית כמו Douyin, Kuaishou  ופלטפורמות אחרות. מלבד אלה, תוכלו למצוא מידע מועיל על מסחר אלקטרוני, פיננסים, כלכלה ועוד. האתר מציע מנוי פרימיום למשתמשים עם לגישה למחקרי שוק מעמיקים ולדוחות בתעשיות שונות .

China Business Review

China Business Review הינו כתב העת של המועצה העסקית האמריקאית-סין, ארגון פרטי ללא כוונת רווח המקדם סחר בין ארצות הברית לסין. האתר מכסה מגוון רחב של נושאים החל מפוליטיקה, כלכלה ומסחר, מדיה וטכנולוגיה. תוכל גם לשמוע פודקאסטים על טיפים עסקיים שתוכלו לשמוע בתשלום.

China Briefing

אתר  China Briefing הוא מקור מצוין לקבלת טיפים משפטיים, משאבי אנוש, חשבונאות ועוד, המנוהלים על ידי דזן שירה ושות’. האתר מועיל לכל מי שרוצה להרחיב את פעילותו העסקית בסין ומספקם למשתמשים גם גישה לטיפים עסקיים מהפודקאסטים שלהם.

What’s on Weibo

What’s on Weibo יעזור לכם להבין טוב יותר את קהל היעד שלכם בסין על ידי קריאת תובנות על התרבות הסינית, ההיסטוריה ונושאים מעניינים אחרים שהצרכנים הסינים אוהבים. אם אתם מבצעים מחקר בלתי פורמלי אודות הדור הצעיר במדינה, מעקב אחר הבלוג הזה יפקח את עיניכם למה שמצחיק, מעציב ומבדר אותם, מומלץ לכל מי שמחפש להרחיב אופקים.

SupChina

 SupChina מספק חדשות ממוקדות בסין, עסקים, שיווק, פוליטיקה, תרבות וכל מה שביניהם שיעזור לכם להבין את סין בהיבטים אלה. האתר מספק תוכן באמצעות מאמרים, פודקאסטים, אירועים, חדשות וסקירות. הם מציעים גישה למשתמשי פרימיום שמתחילה בעלות של -88 דולר לשנה.

China Business Cast

 China Business Cast מציג סיפורי הצלחה, טיפים ותובנות של יזמים ובעלי עסקים כיצד לבנות ולצמוח עסקים בסין. אם אתם מעוניינים לדעת כיצד לבנות עסק מאפס בסין תוכלו ללמוד מאנשים שעשו זאת או התנסו בהקמת עסקים במדינה באמצעות מעקב אחר הפודקאסט הזה.

פורטל עסקים בסין לימפיד

מעוניינים להתעדכן במיטב החדשות על סין בנושאי רשת האינטרנט הסינית, שיווק דיגיטלי בסין, עסקים בסין, יחסי סין-ישראל ואירועים עסקיים? כנסו לפורטל עסקים בסין לימפיד והרשמו לניוזלטר של ‘לימפיד’ . לימפיד מספקת שירותי תרגום סינית, קידום אתרים בסין, שיווק דיגיטלי בסין, דיבוב מקצועי לסינית והקמת אתרי אינטרנט יעודיים לשוק הסיני.