8 פלטפורמות ווידאו בסין שיעזרו לכם להגדיל את הנוכחות המקוונת

[wd_hustle id="שיתוף" type="social_sharing"]

במידה והנכם מעוניינים להגדיל את הנוכחות המקוונת בסין, חשוב להכיר את פלטפורמות הווידאו השונות הפופולריות. לכל פלטפורמה יש את הייתרונות והחסרונות שלה, כך שתרצו לבחור את הפלטפורמות שיעבדו הכי טוב עבורכם.

במאמר זה נביא סקירה של שמונה מפלטפורמות הווידאו הפופולריות ביותר בסין ונספר מה מייחד אותן. באמצעות הכרת הפלטפורמות הללו, תוכלו להתחיל ליצור אסטרטגיית תוכן מוצלחת בסין שתסייע לכם להגיע לקהל הצרכנים הסינים.

  1. Douyin

Douyin – פלטפורמת האם של ‘טיק-טוק’ היא אחת מפלטפורמות הווידאו הקצרות הפופולריות ביותר בסין ויש לה מגוון רחב של תכונות הפונות למשתמשים. אחד ההיבטים הייחודיים של Douyin הוא פורמט הווידאו הקצר שלו, המאפשר למשתמשים ליצור תוכן מרתק ויצירתי מבלי להתחייב לסרטון ארוך יותר.

Douin פופולרית במיוחד בקרב צעירים, שלעתים קרובות נוטים יותר לצרוך תוכן קצר. בנוסף לפורמט הייחודי שלו, Douyin מציעה גם מגוון רחב של פילטרים וכלי עריכה המאפשרים למשתמשים לשפר את הסרטונים שלהם. תכונות אלו, בשילוב עם התמקדות חזקה באינטראקציה חברתית, הפכו את Douyin לאחת מפלטפורמות הווידאו הפופולריות ביותר בסין.

פלטפורמות וידאו בסין

  1. Kuaishou

Kuaishou היא פלטפורמת וידאו פופולרית נוספת עם מגוון רחב של תכונות שהופכות אותה לייחודית, עם יותר מ-300 מיליון משתמשים פעילים מדי יום. בתור התחלה, משתמשים יכולים ליצור ולשתף סרטונים באורך של עד 10 דקות, מה שהופך אותם לאידיאליים עבור תוכן קצר.

בנוסף, משתמשי Kuaishou מדגישים את חייהם של אנשים מחוץ לערים הראשיות של סין, ויש להם תכונת סטרימינג בשידור חי המאפשרת למשתמשים ליצור אינטראקציה עם הצופים שלהם בזמן אמת. הוא גם מציע מספר כלי עריכה המאפשרים למשתמשים לשפר את הסרטונים שלהם עם פילטרים, מוזיקה ואפקטים אחרים.

כל אלה הופכים את הפלטפורמה למתאימה במיוחד לבלוגרים, גיימרים ויוצרי תוכן אחרים שרוצים לבנות קרבה עם הקהל שלהם בסין. עם הממשק הידידותי למשתמש וחבילת התכונות החזקה שלו, Kuaishou היא אחת מפלטפורמות הווידאו הטובות ביותר שחברות יכולות להשתמש בהן לשיווק ברשתות חברתיות.

  1. Bilibili

האתר ידוע במיוחד בזכות היצע האנימה והמנגה שלו, אך יש לו סוגי תוכן שונים זמינים. אחד הדברים שהופכים את Bilibili לייחודית הוא מודל התוכן שנוצר על ידי משתמשים (UGC). בניגוד לפלטפורמות וידאו רבות אחרות, הנשענות על יוצרי תוכן מקצועיים, ביליבילי מסתמכת במידה רבה על בסיס המשתמשים שלה כדי ליצור ולהעלות סרטונים.

גישה זו סייעה להפוך את Bilibili לאחת מפלטפורמות הווידאו הדינמיות והתוססות ביותר בסין. בנוסף להצעות ה-UGC שלה, ל-Bilibili יש גם כמה תכונות שהופכות אותה לייחודית.

לדוגמה, תכונת “מסך תבליטים” המאפשרת למשתמשים להוסיף הערות חיות לסרטונים תוך כדי צפייה בהם. תכונה זו הפכה פופולרית במיוחד עם סרטונים בסטרימינג בשידור חי. Bilibili מציעה גם תכונת “פוסט מחדש” המאפשרת למשתמשים לשתף סרטונים עם חברים ועוקבים.

  1. Tencent Video

Tencent Video היא אחת מפלטפורמות הווידאו הפופולריות של סין. היא מציעה מגוון רחב של תוכן, כולל סרטים, תוכניות טלוויזיה וסדרות אינטרנט. לפלטפורמה יש גם תכונת סטרימינג בשידור חי המאפשרת למשתמשים לצפות באירועים ושידורים חיים. Tencent Video הוא ייחודית בכך שהיא מציעה מגוון תוכן בלעדי, כגון Tencent Sports ו-Tencent News.

הפלטפורמה היא גם אחת מפלטפורמות הווידאו הבודדות בסין המציעה רזולוציית 4K. כתוצאה מכך, הוא מספק למשתמשים חווית צפייה באיכות גבוהה. בנוסף, הפלטפורמה קלה לשימוש ובעלת תכונות שונות שהופכות אותה לבחירה מצוינת לצריכת וידאו מקוונת.

  1. iQiyi

iQiyi Video היא אחת מפלטפורמות הווידאו הפופולריות של סין, המתגאה במגוון רחב של תוכן, כולל תוכניות טלוויזיה, סרטים וסרטים דוקומנטריים. הפלטפורמה גם ייחודית בכך שהיא מציעה מבחר של תוכן זר, מה שהופך אותה לאופציה מצוינת למי שמחפש להרחיב את אפשרויות הצפייה.

בנוסף להצעת מגוון תוכן, iQiyi Video מספקת למשתמשים גם מגוון תכונות: היכולת ליצור רשימות צפייה, לדרג סרטונים ולהשאיר הערות על סרטונים. לפלטפורמה יש גם רכיב מדיה חברתית, המאפשר למשתמשים לעקוב אחר משתמשים אחרים ולראות במה הם צופים. בסך הכל, iQiyi Video הוא אופציה מצוינת לכל מי שמחפש פלטפורמת וידאו מקיפה עם מבחר רחב של תוכן.

שיווק בוויצאט לימפיד

  1. ערוצי וידאו WeChat

ערוצי WeChat הם חלק מהמערכת האקולוגית של WeChat שמציעה למשתמשים מגוון תכונות ואפשרויות. לדוגמה, משתמשים יכולים ליצור ולשתף את הסרטונים שלהם או לגלוש ולצפות בסרטונים ממשתמשים אחרים. מותגים למשל יכולים להעלות סרטונים באורך של עד שעה ולשתף עד תשע תמונות.

מנקודת המבט של המשתמש, הערוצים נראים כמו עדכון וידאו. במקביל, יוצרי תוכן ומשפיעי מדיה חברתית יכולים לשתף פוסטים וסרטונים מהחשבונות הרשמיים שלהם או מהחשבונות האישיים שלהם. הפלטפורמה מתפתחת כל הזמן ומוסיפה תכונות חדשות, מה שהופך אותה למשאב מצוין עבור אלה המעוניינים להישאר מעודכנים במגמות האחרונות בנוף הווידאו המקוון של סין.

  1. Meipai

Meipai היא אחת מאפליקציות המסרים / ווידאו הפופולריות בסין, עם למעלה מ-170 מיליון משתמשים חודשיים. האפליקציה מציעה מגוון רחב של תכונות ומאפשרת למשתמשים לעשות יותר מאשר לשלוח סרטונים לחברים ובני משפחה. למיפאי יש גם עורך מובנה המאפשר למשתמשים להוסיף פילטרים, טקסט ואפקטים אחרים לסרטונים שלהם.

אפליקציית הודעות הווידאו מאפשרת ליוצרים לשתף את עבודתם עם קהל רחב יותר. מייפאי ייחודית בכך שהיא משלבת את ההיבטים הטובים ביותר של מדיה חברתית, עריכת וידאו והעברת הודעות לאפליקציה נוחה אחת. כתוצאה מכך, אין זה פלא שמיפאי הפך לפופולרי כל כך בסין.

  1. Youku

Youku היא אחת מפלטפורמות הווידאו הפופולריות ביותר בסין והותיקה ביותר, המאפשרת למשתמשים להעלות, לצפות ולשתף סרטונים. זה דומה ליוטיוב במובנים רבים, אבל יש גם כמה הבדלים עיקריים. ראשית, Youku מציעה מגוון רחב יותר של תוכן, כולל תוכניות טלוויזיה, סרטים וסרטוני מוזיקה.

יש לפלטפורמה גם התמקדות חזקה יותר בתוכן שנוצר על ידי משתמשים, כאשר סרטונים חובבים רבים מועלים מדי יום. בנוסף, Youku מציעה מספר תכונות ייחודיות, כמו היכולת לשדר אירועים בשידור חי ולשלם עבור תוכן פרימיום. ניתן להעלות ולשתף את הסרטונים שלכם על המוצרים והשירותים במידה ואתם רוצה להגיע לקהל רחב יותר.

פלטפורמות וידאו בסין: סיכום

אם אתם מעוניינים להגדיל את הנוכחות המקוונת בסין, אלה הן פלטפורמות הווידאו המובילות בסין שרצוי להכיר ולקחת בחשבון.  במידה ואתם רוצה להשפיע על השוק הסיני, חשוב להתאים את התוכן שלכם ולפנות למשתמשים סיניים בשפתם ולהתאים תכנים לאופי המשתמש הסיני.

זה המקום שבו ‘לימפיד’ נכנסת לתמונה – צוות המתרגמים המנוסים שלנו יכול לעזור לך ליצור סרטונים שנראים נהדר ומתקשרים ביעילות עם הקהל הסיני. צרו קשר עוד היום לייעוץ והצעת מחיר חינם!