אסור לפרסום בסין: אילו אתרים לא ניתן לפרסם במנוע החיפוש באידו?

[wd_hustle id="שיתוף" type="social_sharing"]

הרשימה השחורה לפרסום בבאידו: החלטתם שאתם מעוניינים בקידום אתרים בסין או השקת קמפיין בתשלום במנוע החיפוש באידו? כדאי שתקראו קודם את המאמר שיעזור לכם להבין אילו אתרי אינטרנט לא ניתן יהיה לפרסם או לקדם במנוע החיפוש מספר 1 בסין.

פרסום בבאידו: הימנעות מתוכן פוליטי ונושאים רגישים בסין

כל תוכן פוליטי ונושאים רגישים בנוגע למפלגה הקומוניסטית, מדיניות הממשלה ותקנותיה, תכני היסטוריה שנויים במחלוקת או פרסום תכנים העלולים לפגוע באינטרסים הלאומיים של סין, אסורים ביותר. מומלץ להתייעץ עם סינולוגים ומתורגמנים מקצועיים לסינית על מנת לוודא שהתכנים המופיעים באתר יהיו בטוחים לפרסום בבאיידו.

הימנעות מתוכן מיני, פורנוגרפיה והימורים

הפרסום בבאידו של אתרים בתחומים אלה אסור בהחלט בסין ואתרים אלה גם חסומים על ידי ‘חומת האש הסינית’.ענין זה אינו חדש, עם זאת בפרסום של אתרים ופלטפורמות להיכרויות רצוי להלך בין הטיפות ולדעת כיצד לפרסם בבאיידו. כל תוכן למבוגרים, כולל סרטונים, סטרימינג בשידור חי ואתרי היכרויות למבוגרים שנחשדים לוולגריים הינם אסורים.

איסור פרסום של מוצרי טבק, תרופות נרקוטיות ותרופות רדיואקטיביות

במידה והחברה שלכם מוכרת מוצרים ושירותים בתחומים אלה, לא תוכלו  לפרסם אותם ב- Baidu. כל אלה אסורים בהחלט על פי הפרוטוקול.

רגולציות מחמירות בתעשית התרופות, מוצרי בריאות ותוספי מזון

מוצרים אלה אינם אסורים על ידי מנוע החיפוש, אך ככל הנראה יהיה צורך להוסיף הצהרה רשמית שהמוצר אינו יכול להחליף תרופה או טיפול. בנוסף, יש לוודא שכאשר מקדמים או מפרסמים את המוצרים והשירותים, הם אינם כוללים את המושגים הבאים:

  • “מוצר הבטוח ויעיל לשימוש”
  • הצגה של המוצר בתור אמצעי מניעה וטיפול במחלה
  • קידום המוצרים בתור “מתאימים לבריאות הצרכנים”
  • שימוש בהמלצות או אישורים ממוסדות כלשהן בכדי לקדם את המכירות.

כללים מחמירים על פרסום אתרים בתחומי נדל”ן והשקעות פיננסיות

ענף הנדל”ן בסין פורח בשני העשורים האחרונים במיוחד ויחד עם זאת באיידו החמירה מאוד את הכללים עבור פרסום של מודעות לקידום אתרים בתחומים אלה.  גוף המודעה אינו יכול להכיל ערבויות להחזרת ההשקעה בנכס. אותו כלל חל על מוצרים פיננסיים והשקעות למינהן. אתרי פורקס, מסחר באופציות בינאריות אינם יכולים לפרסם בבאיידו במידה ולחברה אין ישות מסחרית רשומה וחוקית בסין.

רגולציות מחמירות בפרסום טיפולי פוריות נשים, וטיפולים אחרים במסגרת “תיירות מרפא”

ענף תיירות המרפא חווה פריחה גדולה בעשור האחרון, ובתי חולים רבים הבינו את הפוטנציאל לקידום הטיפולים שלהם עבור לקוחות סינים. פרסום בבאידו וקידום שירותים אלה בסין נחשב רגיש בשל תרגילי הונאה, שירותים רפואיים שאינם מקצועיים והמלחמה נגד השתלות וסחר לא חוקי של איברים. ניתן לפרסם טיפולים מסויימים אך צפו להליך ארוך עד לקבלת אישור לפרסום בבאיידו.

פרסום בבאידו

הימנעות מצירופי מילים סופרלטיביים כמו “הטוב ביותר”, “הכי טוב, ו”מספר 1”

בעוד שצירופי המילים “הטוב ביותר” ו”הכי”משמשים לעיתים קרובות בקמפיינים לקידום מכירות באנגלית במנועי חיפוש לרבות גוגל, אלה אינם מורשים על פי חוקי האינטרנט של סין. לדוגמא, הסימנית הסופרלטיבית ‘最’ בסינית המקבילה ל”הכי” אסורה לא רק ב- Baidu אלא גם ב- WeChat ובערוצים אחרים המשמשים לפרסום דיגיטלי בסין. מסיבה זו עדיף לעבוד עם קופירייטרים סיניים ומומחים לפרסום בבאיידו שיידעו לנסח את המודעות בצורה אפקטיבית תוך כדי התחשבות במגבלות שמטילה באיידו על ביטויים אסורים.

פרסום בבאיידו וקידום אתרים בסין עם החברה המקצועית בישראל

לימפיד היא החברה הותיקה והמקצועית ביותר לקידום אתרים בסין ושירותי פרסום בבאידו. צוות המומחים שלנו ממוקם בשנגחאי וניהול הפרוייקט נעשה עבור לקוחות מישראל בעברית. יש לנו ניסיון בשיווק דיגיטלי בסין עבור חברות מתחומים רבים: טכנולוגיה, מדיקל, יהלומים, תיירות, חקלאות, מוצרי צריכה ומזון, תוכנה, תירות מרפא, אופטיקה, כימיכלים ועוד.

לקבלת מידע נוסך והצעת מחיר עבור קידום אתרים בסין מקצועי הקליקו כאן