רשת האינטרנט הסינית – חשיפה למאות מיליוני לקוחות פוטנציאלים

[wd_hustle id="שיתוף" type="social_sharing"]

רשת האינטרנט הסינית כתבת ארכיון לימפיד שירותי תרגום סינית:

בסוף חודש פברואר 2008 עבר שוק האינטרנט הסיני את השוק האמריקאי עם 221 מיליון משתמשים ובכך הפך לשוק האינטרנט הגדול בעולם. מספר מנויי האינטרנט בסין כיום עומד על 230 מיליון. למרות הגדילה המהירה בכמות המנויים, הפרופורציה בין משתמשי האינטרנט לאוכלוסייה הכללית בסין עדיין נמוכה מהממוצע העולמי. בשנת 2007 היוו המשתמשים הסינים כ-16% מהאוכלוסייה, כאשר הממוצע העולמי עמד על 19.1%

רשת האינטרנט הסינית

רשת האינטרנט בסין מתפתחת במהירות שלא נראתה מעודה. רק בשנת 2007 גדל מספר הגולשים הסינים ב-70 מיליון, המשמעות היא גידול של 53% בהשוואה ל-2006 וזאת כתוצאה מהעמקת החדירה לאזורי הכפר (+40%) והתרחבות האפשרות לשימוש באינטרנט אל-חוטי. מספר הגולשים צפוי להגיע ל-300 מיליון משתמשים עד סוף השנה.

שיווק אתרים וקידומם ברשת הסינית דורש הבנה מעמיקה של הרשת בסין ושל מנועי החיפוש הייחודיים לה, וכמובן ידע נרחב של השפה הסינית. מלאכת ה-SEO (אופטימיזציה במנועי חיפוש) בסין, הינה מלאכה שונה ומורכבת יותר מזו בשפה העברית או האנגלית, זאת מאחר ומילים בסינית מורכבות משתי סימניות או יותר. כמו-כן, סימני הפיסוק ומבנה המשפט בסינית שונה בהרכבו מזה המצוי בשפות אחרות.

בנוסף, יש לציין שלרשת הסינית חוקים משלה ואופי הגולשים ותחומי העניין שונים בהחלט מאופי הגולשים במערב. הגולשים הסינים מעדיפים את השימוש במנועי חיפוש סינים והשימוש במנועי החיפוש מערביים הינו מועט ביחס למערב.

 

תרגום לסינית וקידום אתרים בסין עם צוות מקצועי

לימפיד מספקת שירותי תרגום לסינית מקצועיים, מהחברות המנוסות והותיקות בתחום. מלבד שירותי תרגום סינית, אנו מספקים שירותי תרגום לשפות אסיה לרבות קוריאנית, תאית (תאילנדית), יפנית, ויטנאמית. החברה מתמחה בקידום אתרים בסין ושיווק דיגיטלי בסין ברשתות חברתיות ובמנועי חיפוש סינים, עיצוב בניה והקמה של אתרים אינטרנט יעודיים לשוק הסיני, תרגום אתרים לסינית ויצירה של תוכן מקצועי בסינית לצרכי שיווק. דיבוב לסינית מקצועי של סרטוני תדמית, מצגות, פרסומות וסרטוני הסברה, הפקת כיתוביות לסינית של סרטים ותכני מדיה שונים. צרו קשר לקבלת הצעת מחיר משתלמת.

לקריאה של כתבות נוספות כנסו לפורטל עסקים בסין באתר לימפיד: מיטב הידיעות האחרונות על עסקים בסין, יחסי סין – ישראל, חדשות רשת האינטרנט הסינית, לימפיד בלוג, שיווק בסין ואירועים עסקיים קרובים.