שבוע העסקים והחדשנות ישראל – סין 2021

[wd_hustle id="שיתוף" type="social_sharing"]

מכון היצוא בשיתוף חברת GATEHUB – מרכז העסקים ישראל-סין, יחד עם ענקית הטכנולוגיה הסינית  Tencent Cloud ולימפיד שירותי תרגום סינית, שמחים להזמין חברות ויצאונים ישראליים לאירוע העסקי המשמעותי בסין מאז פרצה המגיפה:

שבוע העסקים והחדשנות ישראל – סין 2021  China – Israel Business & Innovation Week 2021

21-24 ליוני 2021

ארבעת ימי האירוע יתקיימו על גבי פלטפורמת הכנסים הווירטואלית הייחודית שפיתחה Tencent Cloud  המאפשרת מיליוני צופים להשתמש בה בו זמנית מהעולם ומסין. האירוע יקודם וישוווק  על ידי חברת הענק הסינית. באירוע יקחו חלק פירמות מהמובילות ומהמשפיעות בסין מעולמות הטכנולוגיה , משקיעים, מובילי דעת קהל ומקבלי החלטות בכירים סינים.

שבוע העסקים והחדשות סין ישראל

שבוע העסקים והחדשנות ישראל – סין 2021: כל חברה מציגה באירוע תזכה ל:

  • חשיפה נרחבת באמצעות ביתן אינטראקטיבי, עם יכולות שיתוף חומרים שיווקיים בסינית תכנים ומצגות, הצגת פרטי הקשר של החברה ונציגיה, קביעת פגישות ביומן, קבלה של מידע מקדים על כל משתתף המעוניין בפגישה ועוד. שירותי תרגום על ידי לימפיד שירותי תרגום סינית, אפשרות להרחבת הביתן ועוד.
  • אפשרות לפגישות עסקיות מקוונות וצ’טים עם חברות סיניות רלוונטיות לתחומה.
  • צפייה  בפאנלים ובהרצאות מקוונות שיעסקו בפוטנציאל שיתופי פעולה, אתגרים ובמגמות העולמיות והאזוריות ובהזדמנויות העסקיות שנוצרו בעידן שאחרי הקורונה.

ההשתתפות באירוע המקוון רלוונטית עבור חברות ישראליות המבקשות להיחשף ולפעול בשוק הסיני – בין השאר מהתחומים הבאים:

מכשור רפואי ובריאות דיגיטלית, טכנולוגיית דנטל, מדיה דיגיטלית ומובייל

פינטק, ערים חכמות, תחבורה חכמה ורכב, מים,  קלינטק ותשתיות חכמות, תחום האגרוטק ופוד-טק.

שבוע העסקים והחדשנות

חברות סיניות שהביעו עניין באירוע:

  • שלוש חברות הענק של ענף המובייל הסיני: Zte, Xiaomi, Huawei,  חברות מתחום ערים חכמות, פתרונות הפינטק והאינשורטק של חברות PingAn & Tencent, חברות “ענן” TC,
  • עשרות משקיעים בטכנולוגיות סביבה בהם בנקי ההשקעות מהמובילים בסין: Group CITIC, QiaoYin Guangzhou ,נציגויות השקעה משנגחאי, בייג’ינג, גואגנז’ו, שנזן, צ’אנגדו וזונגשאן,
  • מרכז החדשנות וההשקעות שמרכז מאות משקיעים בתחום המדטק מבייג’ינג גופי ההשקעות של חברות הרכב האוטונומי והחשמלי מהמובילות בסין כגון:NIO, BYD

מדובר בכנס הראשון והמשמעותי בסין מאז פרוץ מגיפת הקורונה בתחילת שנת 2020 ,וההיענות בצד הסיני – ביחד עם מאמצי השיווק של TENCENT – הביאו לעניין רב מצד שחקני ההייטק בסין המבקשים להדק את הקשר עם חברות וטכנולוגיות ישראליות. בפאנלים השונים יהיו נציגים מכלל החברות הסיניות ואלה ייקחו תפקיד מכריע בקידום שיתופי הפעולה עם GATEHUB ומכון היצוא גם בהמשך.

עלות ההשתתפות -3,250₪

עלות ההשתתפות לחברי מכון היצוא – 2,600₪

לרישום לאירוע הקליקו כאן!

לימפיד תספק שרותי תרגום סינית עבור חברות המשתתפות בכנס

במהלך ארבעת ימי הכנס נספק שירותי תרגום סינית עבור פגישות ושיחות ועידה ותרגום סימולטני במהלך הפאנלים. עבור חברות המשתתפות באירוע נשמח להציע מגוון שירותי תרגום בהנחה של 20%: תרגום פרופיל לסינית, מצגות, חומרים שיווקיים, קטלוגים, תרגום ודיבוב של סרטוני תדמית ומצגות, הקמת מיני-סייט יחודי עבור האירוע וכל מה שחברות יזדקקו על מנת למקסם את הצלחתן בהשתתפות באירוע.