שיווק באמצעות וידאו ברשת הסינית

[wd_hustle id="שיתוף" type="social_sharing"]

הווידאו המקוון הפך כיום לאחת מדרכי הפרסום הפופולרית והמצליחות בעולם בכלל ובפרט בסין. מותגים מקומיים ובינלאומיים הפונים לקהלי יעד מגוונים בסין, משקיעים נתח גדול מתקציב השיווק שלהם בפלטפורמה זו. אמצעי זה יעיל במיוחד בשל עלות ההפצה הזולה והנגישות למאות מיליוני לקוחות פוטנציאליים תוך זמן קצר.

כדי להפיץ סרטון תדמית ברשת הסינית, בין אם מדובר בסרטון תדמית לחברה או למוצר, יש לקחת בחשבון מספר נקודות:

  1. ראשית עליך לדעת כי מרבית אתרי שיתוף-הווידאו המוכרים לך, אתרים כגון יוטיוב, vimeo ואחרים, חסומים לשימוש בסין. במידה ואתה פונה לקהל הגולשים בסין, תצטרך להפיץ את הסרטים שלך באתרי-שיתוף הקבצים הפופולריים ברשת הסינית (ראה סקירה בנושא).
  2. את סרטון התדמית יש לתרגם לשפה הסינית. סרטון בשפה האנגלית לא יצור אפקט עמוק ולרוב לא ישיג את המטרה. כדי להפיץ בהצלחה סרטון ברשת הסינית יש להוסיף לו כתוביות בשפה הסינית, ומומלץ אף יותר לדבב אותו.
  3. אם אתה עדיין נמצא בשלב ההפקה, יש להתאים את התסריט לקהל היעד הרצוי בסין. במידה והסרט כבר ערוך ומוכן, ניתן לבצע לו לוקליזציה בשלב הכנת הכתוביות ו/או הדיבוב.
  4. מומלץ להפיק סרטונים קצרים ומתומצתים, המציגים את הרעיון בצורה ויזואלית. אורך מומלץ לסרטון תדמית של חברה או מוצר הינו בין 2 ל-3 דק’.
  5. לאחר שהסרטון יהיה זמין לצפייה באחד מאתרי שיתוף הווידאו המוזכרים, מומלץ להפיץ אותו בפורומים וברשתות חברתיות ברשת הסינית.

לימפיד מתמחה בתרגום סרטים לסינית, סרטוני מוצר ותדמית, סרטוני פרסומת, מצגת וסרטוני הדרכה. אנו מספקים שירותי דיבוב סינית מקצועיים והפקות וידאו עבור חברות המבקשות למכור מוצריהן ושירותיהם לשוק הסיני. לקוחות יכולים להציג את הסרטונים באתר האינטרנט שלהם, בתערוכה בסין, בפגישות עסקיות עם הסינים ולהפיצם ברשתות החברתיות בסין בכדי לקבל חשיפה מקסימלית.

צרו קשר להצעת מחיר ויעוץ.