טרנדים בשיווק דיגיטלי בסין 2022

[wd_hustle id="שיתוף" type="social_sharing"]

שיווק דיגיטלי בסין 2022 – מהם הטרנדים האחרונים? כשזה מגיע לשיווק דיגיטלי, סין היא תמיד אחד השווקים המרתקים, הרווחיים והמאתגרים ביותר. עם אוכלוסייה של למעלה מ-1.4 מיליארד לעסקים בכל הגדלים יש שפע של הזדמנויות להצליח בנוף הדיגיטלי.

מאמר זה יבחן כמה ממגמות השיווק הדיגיטלי החשובות ביותר שיש לשים אליהן לב בשנת 2022 ובמהלך השנה הקרובה. מגמות אלו משפיעות על אסטרטגיית השיווק של חברות המבקשות למכור לסינים, החל תנועת משתמשים פרטית ועד לפלטפורמות מדיה חברתית מקומיות.

שיווק דיגיטלי בסין 2022: סטרימינג בשידור חי ומכירות בלייב סטרימינג

בסין, סטרימינג בשידור חי הפך לאחד הטרנדים הפופולריים ביותר בשנים האחרונות, והפופולריות הזו צפויה רק לגדול בשנים הקרובות. ישנן סיבות רבות למגמה זו: ראשית, סטרימינג בשידור חי מספק דרך ייחודית ואישית למותגים להתחבר ללקוחות שלהם. זה גם מאפשר למותגים להציג את המוצרים שלהם בזמן אמת ולענות על כל שאלה שיש לצופים.

בנוסף, סטרימינג בשידור חי היא דרך חסכונית ביותר להגיע לקהל גדול. ועם פלטפורמות כמו Taobao, Kuaishou, Pinduoduo ו-Douyin (TikTok) שהופכות יותר ויותר פופולריות בסין, אין זה פלא שיותר ויותר עסקים פונים לסטרימינג בשידור חי כדרך להגיע לשוק היעד שלהם.

ההערכה היא שעד 2025, שוק הסטרימינג בשידור חי בסין יהיה שווה 76.42 מיליארד דולר. אז אם אתם מחפשים להיכנס לשוק הסיני, שידור חי הוא טרנד שכדאי לכם לפקוח עליו עין ויחסית הוא לא עולה הרבה לעומת שיווק במדיות אחרות.

שיווק דיגיטלי בסין 2022

מסחר אלקטרוני חברתי

13% מהמכירות המקוונות מהוות מכירות של מסחר אלקטרוני חברתי בסין. ישנן מספר סיבות לצמיחה המהירה הזו. ראשית, צרכנים סינים פונים יותר ויותר לפלטפורמות מדיה חברתית כמו WeChat, Douyin ו- Kuaishou לצורך גילוי מוצרים והמלצות.

שנית, מותגים סיניים משקיעים רבות במסחר חברתי, כאשר רבים משיקים פלטפורמות מסחר חברתי משלהם ישירות לצרכן.

ודבר אחרון, הצרכנים הסינים נעשים מרגישים בנוח יותר עם רכישות מקוונות, הודות לתשתית המשלוחים ואפשרויות התשלום משופרות בסין – מהמתקדמות בעולם.

מסחר אלקטרוני חברתי מציג הזדמנות אדירה למותגים המעוניינים להגיע לצרכנים סינים. על ידי הבנת המגמות המניעות מסחר אלקטרוני חברתי בסין, מותגים יכולים להתחבר לשוק הצומח במהירות.

רכישה קבוצתית

רכישה קבוצתית היא אחת מהטרדנדים בשיווק דיגיטלי בסין 2022טרדנדים בשיווק דיגיטלי בסין 2022. הסגר בשנחאי בתחילת השנה הניע את הצמיחה לדרך הקנייה הזו. יש כמה סיבות לפופולריות הזו.ראשית, רכישה קבוצתית מאפשרת לעסקים להגיע למספר גדול יותר של לקוחות פוטנציאליים בעלות נמוכה יותר משיטות שיווק מסורתיות.

שנית, קל לעקוב ולמדוד את התוצאות של קמפיינים של רכישה קבוצתית, מה שעוזר לעסקים לייעל את האסטרטגיות שלהם ולהקצות משאבים בצורה יעילה יותר. עניין נוסף, רכישה קבוצתית יוצרת תחושה של לחץ חברתי המעודד לקוחות לבצע רכישות שאולי לא יבצעו אחרת. הלחץ החברתי הזה מוגבר על ידי העובדה שרוב עסקאות הקנייה הקבוצתיות זמינות רק לזמן מוגבל, מה שיוצר תחושת דחיפות. כתוצאה מכך, עסקים המשתמשים בקנייה קבוצתית יכולים לייצר מכירות משמעותיות בפרק זמן קצר.

תנועת משתמשים פרטית

אם אתם מחפשים להקדים את העקומה בשיווק דיגיטלי בסין, תנועה פרטית היא מגמה שאתם צריכים להיות מודעים אליה. תעבורה פרטית מתייחסת לתעבורה מערוצים פרטיים, כמו WeChat – אחת מאפליקציות המסרים הפופולריות ביותר בסין, עם למעלה מ-1.2 מיליארד משתמשים פעילים חודשיים. זהו קהל פוטנציאלי עצום עבור עסקים ומותגים המחפשים להגיע לצרכנים סינים.

יתר על כן, תנועת משתמשים פרטית היא לרוב איכותית יותר מתנועת משתמשים ציבורית מכיוון שהמשתמשים כבר מעורבים בערוץ הפרטי ממנו הם מגיעים. מותגים יכולים ליצור קשר ישיר עם משתמשים וגם ליישם שיווק מותאם אישית. אם אתם מחפשים להפעיל קמפיין שיווק תנועה פרטי מעולה בסין, WeChat הוא מקום מצוין להתחיל בו.

בינה מלאכותית

הצלחה בסין דורשת הבנה של הנוף התרבותי והכלכלי הייחודי. אחת ממגמות השיווק הדיגיטלי החשובות ביותר של סין היא בינה מלאכותית (AI). ניתן להשתמש בטכנולוגיית AI בדרכים שונות לשיפור קמפיינים שיווקיים. לדוגמה, בינה מלאכותית יכולה למקד מודעות בצורה יעילה יותר, להתאים אישית תוכן למשתמשים בודדים ולעקוב אחר התנהגות המשתמש כדי להבין טוב יותר את צרכי הלקוחות. בנוסף, בינה מלאכותית יכולה לעזור לעסקים להפוך משימות שיווק רבות לאוטומטיות, ולפנות זמן ומשאבים המוקדשים להיבטים אחרים של הפעילות שלהם.

בהתחשב בשוק הגדול והצומח של פתרונות שיווק דיגיטליים המופעלים על ידי AI, אין זה מפתיע שעסקים רבים להוטים לנצל את המגמה הזו. עם זאת, הצלחה בשוק המקוון של סין תדרוש יותר מסתם שימוש בבינה מלאכותית; חברות יצטרכו גם להבין לעומק את התרבות והצרכנים של המדינה. אלה שיוכלו להשיג זאת יהיו במצב טוב להצליח בכלכלה הדיגיטלית המתפתחת של סין. ענין חשוב שכדאי לקחת בחשבון הוא חוקי הגנת הפרטיות שסין מיישמת בשנתיים האחרונות, ולכן כדאי לשכור את שירותיו של מומחה שיווק הבקיא גם בחוקים החלים במדינה.

אסטרטגיית שיווק מותאמת אישית

כשוק הגדול בעולם, סין מציבה אתגר ייחודי למשווקים. לא רק שיש יותר מ-1.4 מיליארד לקוחות פוטנציאליים, אלא שיש להם גם מגוון רחב של צרכים והעדפות.

דבר זה מקשה על יצירת אסטרטגיית שיווק מתאימה לכולם שתפנה לכולם. עם זאת, מגמת שיווק דיגיטלית אחת מתאימה במיוחד לשוק הסיני: שיווק מותאם אישית.

עם שיווק מותאם אישית, עסקים יכולים להתאים את המסרים השיווקיים שלהם כדי לענות על הצרכים הספציפיים של קהל היעד שלהם. לקוחות נוטים יותר לראות מודעות רלוונטיות, מה שמוביל לשיעורי המרה גבוהים יותר. בנוסף, שיווק מותאם אישית יכול לעזור לעסקים לבנות קשרים טובים יותר עם הלקוחות שלהם על ידי מראה שהם מבינים את הצרכים וההעדפות שלהם.

שיווק באמצעות משפיעני רשת

שיווק KOL, הידוע גם בתור שיווק מובילי דעה, הוא טרנד שיווק דיגיטלי בסין שפופולאריות גוברת. מדובר אנשים משפיעים עם עוקבים רבים ברשתות החברתיות ומכובדים על ידי עמיתיהם. עסקים אשר חוברים למשפיענים מקומיים יכולים לנצל את השפעתם ולהגיע לקהל גדול יותר.

שיווק זה יכול להיות דרך יעילה לקידום מוצר או שירות, כמו גם לבניית מודעות למותג. בסין, משתמשים במשפיענים לעתים קרובות לצד סטרימינג בשידור חי, טרנד שיווק דיגיטלי פופולרי נוסף. עסקים יכולים להסתייע משפיענים כדי לשדר הדגמות מוצרים בשידור חי או להציג צילומים מאחורי הקלעים של הפעילות שלהם.

סוג זה של תוכן הוא לרוב מרתק ואותנטי יותר מפרסום מסורתי, והוא עשוי לעזור לעסקים לבנות אמון עם הקהל שלהם. ככל ששיווק משפיענים ממשיך לצמוח בפופולריות, סביר להניח שנראה יותר חברות המשתמשות בגישה זו כדי להגיע לצרכנים בסין.

שיווק דיגיטלי בסין 2022

לימפיד שירותי תרגום סינית ומדיה בסין היא החברה הותיקה והמקצועית בישראל המציעה שירותי שיווק דיגיטלי בסין, קידום אתרים בסין, עיצוב ובניית אתרים, תרגום סינית מקצועי, דיבוב לסינית ועוד. לקבלת מידע נוסף או הצעת מחיר מהירה צרו קשר.