לא רק וויצ’אט:) האפליקציות החמות בסין לשיווק טרנדי ב-2019

[wd_hustle id="שיתוף" type="social_sharing"]

כפי שכבר סיפרנו כאן רבות בעבר, אפליקציית וויצ’אט היא הפלטפורמה השיווקית הגדולה ביותר בסין – עם פיצ’רים מתקדמים ומגוונים בהם ניתן בהחלט לשווק בצורה קריאייטיבית. 
בשנה וחצי האחרונות נכנסו לזירה הסינית אפליקציות חדשות שצוברות פופלריות רבה ומשתמשות כפלטפורמה שיווקית ייחודית ושונה מזו של וויצ’אט.

Pinduoduo 

פלטפורמה / אפליקציית מסחר אלקטרוני שהתברגה יפה בשנה האחרונה בין ענקיות המסחר עליבאבא ו-JD ועל פי דיווחים זאת האפליקציה שצברה את הפופלריות המהירה ביותר בתולדות סין. קהל היעד של האפליקציה שונה מזה של פלטפורמות המסחר הגנריות, והוא מגיע בעיקר מערים בדרג שלישי ומטה ואיזורים פרובינציאליים. המשתמשים באפליקציה מחפשים בה מוצרים במחיר מציאה ופחות מוצרי פרימיום.

Pinduoduo משלבת מדיה חברתית עם מסחר אלקטרוני על ידי כך שניתן לרכוש מוצרים בסטוקים יחד עם חברים מוויצ’אט. אם קהל היעד שלכם הוא חסכני ומחפש דילים על מוצרים – זאת האפליקציה השיווקית הטובה עבורכם. המוצרים באפליקציה מופצים בצורה ויראלית – המשתמשים מתומרצים להפיץ את המוצר בכדי לקבל את ההנחה הקבוצתית. ככל שישנם יותר קונים, דירוג המוצר עולה – מה שממריץ את המכירות.

ניתן למשוך תנועה מאפליקציית וויצ’אט על ידי קידום המוצרים בדף הדילים של Pinduoduo ולפתות קונים באמצעות מתנות ולשתף אחרים.

Douyin/TikTok

אפליקציית TikTok שהתמזגה לאחרונה עםmusical.ly הפופלארית הינה פלטפורמה לסירטוני וידאו קצרים בה המשתמשים יכולים ליצור קליפים מעניינים או מצחיקים.היא פופלרית מאוד בקרב קהל צעיר -כשליש מהמשתמשים הם בני 20-24 ומה שבולט במיוחד – קהל המשתמשים שלה הוא נשי – שני שליש מהמשתמשים באפליקציה הן נשים צעירות.

עובדה זו הופכת את TikTok לפלטפורמה שיווקית מצויינת עבור מותגים המעוניינים להגיע לקהל יעד צעיר ונשים – למשל מוצרי קוסמטיקה. הפצה ויראלית של קליפים עבור מותגים נעשית גם באמצעות בלוגרים ומובילי דעת קהל שמשתמשים בפלטפורמה זו לרוב.

שיווק בסין עם מקצוענים!

מה אנחנו מציעים? קידום אתרים בסין עם צוות מומחים מקומי, שיווק ברשתות חברתיות, קמפיין מקוון במנוע החיפוש באיידו, עיצוב ובניית אתרים יעודיים לשוק הסיני, כתיבה שיווקית בסינית, תרגום אתרים לסינית ותרגום סינית איכותי. צרו קשר ליעוץ וקבלת הצעת מחיר אטקאטיבית