ארבעה שירותים שיוכלו לשפר את הצלחתכם בסין, להגביר את החשיפה שלכם ברשת האינטרנט הסינית ולפשט עניין לוגיסטי לקראת תערוכה בסין

[wd_hustle id="שיתוף" type="social_sharing"]

כתיבת מאמרים ותוכן מקורי בסינית

כתיבת תוכן שוטף בשפה הסינית, המקפידה לרענן את תכני האתר כל פרק זמן מסוים, תורמת באופן משמעותי לקידום האתר במנועי החיפוש הסינים ומעשירה את תוכנו של האתר. כאשר אתר אינו מחדש תוכן זה פוגע בדירוג שלו במנועי החיפוש.

צוות מומחי התוכן שלנו שנמצא בשנגחאי, כולל כותבים דוברי סינית שפת אם בעלי ניסיון בכתיבה שיווקית של לפחות 3 שנים. יש ביכולנו לכתוב מאמרים במגוון רחב של תחומים כגון: כלכלה ויחסי סין – ישראל, טכנולוגיה, חקלאות, נדל”ן, תוכנה, תחום המדיקל, תיירות לישראל, קוסמטיקה ומוצרי תעשייה.

שירותים נוספים כוללים כתיבת תכנים אינפורמטיבית לאתרי אינטרנט, ניוזלטר ותכנים שיווקיים. בחודש הקרוב לקוחות לימפיד יוכלו להנות מהנחה של 15% על חבילת מאמרים מינימלית הכוללת 4 מאמרים מקוריים. לפרטים נוספים צרו קשר איתנו.

התאמת אתרים לגלישה בסמארטפון ובטאבלט

שנת 2014 היתה ללא ספק שנת מהפיכת המובייל בסין. על פי נתונים אחרונים, מספר משתמשי המכשירים החכמים בסין עבר את ה-700 מיליון (!). זהו מדובר בקהל המשתמש באינטרנט בעיקר לצורך פעילות ברשתות חברתיות ותוכנות מסרים, קניות, משחקים, קריאת חדשות וגלישה באתרים שונים.

מהי המשמעות של מהפיכת המובייל בסין?
קצב מכירת הסמארטפונים במדינה גורם לעלייה חדה במספר משתמשי האינטרנט ולשינויים באופי הגלישה: גלישה אימפולסיבית המתבצעת בכל רגע נתון, ובכל מקום. אתרים שאינם מותאמים לגלישה בסמארטפון ובטאבלטים צפויים לסבול מירידה בתנועת הגולשים ולפגיעה בדירוג האתר במנועי החיפוש הסינים.

מה מאפיין אתרים שמותאמים לגלישה בסמארטפון ?
אתר שמותאם לסמארטפון זה אתר שבאופן אוטומטי יידע להציג לגולש גרסה מותאמת לסמארטפון. בנוסף האתר צריך להטען בקלות, ולהבנות בקוד קל וללא תמונות כבדות וקבצי פלאש.

נשמח לעמוד לרשותכם ולייעץ כיצד תוכלו להתאים את האתר שלכם בסינית לגלישה בסמארפונים ומכשירי טאבלט.

היפכו את הקטלוג שלכם וחומרי שיווק אחרים לדיגיטליים

נצלו את המומנטום של מהפכת המובייל בסין לקידום מוצריכם כאשר אתם מציגים בתערוכות והוסיפו חווית משתמש לביקור בביתן שלכם: מבקרים יוכלו לקבל את כל המידע הדרוש להם באמצעות סורק ה-QR קוד שלהם בטלפון ולהוריד את הקטלוג אל הסמארטפון או הטאבלט.

הפלטפורמה שאיתה אנו עובדים תומכת במכשירים עם תוכנות הפעלה IOS ואנדרוריד ומספקת חווית משתמש נוחה, קלה ואלגנטית לקטלוג מוצרים, ברושור וחוברות הדרכה ובנוסף יש לה גם גרסת ווב שניתן לקשר לאתר האינטרנט. ניתן להוסיף קישורים פעילים ובאנרים פרסומיים.

לפרטים נוספים וקבלת הצעת מחיר צרו קשר.

שירותי דפוס איכותיים בסין

איך לא חשבנו על זה קודם? פיתרון פשוט עבור חברות ישראליות המציגות בתערוכות בסין: במקום להדפיס את חומרי השיווק בארץ ולהסחב עם ארגזים מלאי קטלוגים, רולאפים ופוסטרים – פשוט מדפיסים את החומרים בסין והם ישלחו ישירות למלון בו אתם שוהים במהלך התערוכה.

לאחר ניסיון מוצלח שנצבר בשנה האחרונה החלטנו לספק את השירות באופן רשמי ביחד עם בית דפוס מקצועי בשנגחאי. הצוות שלנו ידאג לתאם את ההדפסה לפי דרישתכם ולשלוח אליכם את החומרים ליעדם בסין.